TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נתנאל גרופ מדווחת על חתימת הסכם אופציה למכירת פרויקט מגדלי נתנאל בלוד, בתמורה כוללת של 158 מיליון שקל


מתחם שגיא לוד
נתנאל חתמה על הסכם בהסכם לפיו תינתן לחברת אלדד פרי נדל"ן 120 יום לרכישת הקרקע; תמורת מתן האופציה שילמה אלדד פרי לנתנאל באופן מיידי סך של 7.9 מיליון שקל
חברת נתנאל גרופ, העוסקת בייזום תכנון והקמת פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים בישראל, דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם עם חברת אלדד פרי נדל"ן, לפיו תעניק נתנאל אופציה לחברת אלדד פרי נדל"ן לרכוש ממנה את מלוא הזכויות בפרויקט מגדלי נתנאל בעיר לוד.

פרויקט מגדל נתנאל ממוקם ברחוב יוברט המפרי במתחם שגיא בעיר, וכולל הקמת 5 מגדלי מגורים שיכללו 90 יחידות דיור בכל מגדל, ובסך כולל של 450 יחידות דיור. לפרויקט תב"ע מאושרת להקמת 2 מגדלים שיכללו 180 יחידות דיור, ובכפוף לאישור שינוי התב"ע שהגישה נתנאל, ביוזמת עיריית לוד, ניתן יהיה להקים במקום שלושה מגדלי מגורים נוספים, של 90 יחידות דיור כל אחד.

תמורת מתן האופציה שילמה חברת אלדד פרי נדל"ן במועד חתימת ההסכם סך של כ-7.9 מיליון שקל (5% מהיקף התמורה הכוללת). במידה והאופציה תמומש לאחר 120 יום, תקבל נתנאל גרופ תמורה נוספת של 65.1 מיליון שקל.
אם וכאשר תאושר בקשת התב"ע שהגישה נתנאל להקמת 270 יחידות דיור נוספות, תשלם אלדד פרי נדלן לחברה תמורה נוספת של 84.5 מיליון שקל. במידה והתב"ע החדשה תכלול כמות שונה של יחידות דיור, תותאם התמורה שתקבל נתנאל גרופ, למחיר של 350 אלף שקל אשר יוכפלו בכמות הדירות שניתן יהיה לבנות בהתאם לתב"ע שתאושר.


ככל ותמומש האופציה ובהנחה שתאושר התב"ע החדשה בגין 450 יחידות דיור, צפויה נתנאל גרופ לקבל תמורה כוללת של כ-158 מיליון שקל, ולרשום מהעסקה רווח של כ-85 מיליון שקל (לפני מס).

את שנת 2017 סיימה נתנאל גרופ עם רווח נקי של כ-7 מיליון שקל. לאחרונה השיקה החברה את המתחם המסחרי באזור ח-501 בחולון, וחתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם אלביט מערכות, במסגרתו שכרה אלביט את מרבית השטח במבנה משרדים חדש אותו הקימה נתנאל גרופ בפארק תמר שברחובות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il