TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת עמרם את נידם התחדשות עירונית


עמרם אברהם
התקבל היתר בנייה לפרויקט התמ"א 38 בדרך שרה 220 זיכרון יעקב

עדי גייר סמנכ"ל השיווק בחברה: "אנו נערכים בשטח להתחלת הבנייה במהלך ספטמבר 2018".

מחברת עמרם את נידם התחדשות עירונית מוסרים כי מדובר בבניין ישן הנמצא ברחוב דרך שרה 220 בזיכרון יעקב. הבניין בן 3 קומות מעל קומת עמודים מתחילת שנות ה - 60 , אשר בו 2 כניסות ו – 12 דירות קיימות. בכל קומה 4 דירות, כאשר שטח ממוצע לדירות הקיימות עומד על כ – 60 מ"ר. בבניין אין מעלית ואין חניות לדיירים הקיימים.


מהחברה מוסרים כי יבנו עוד 2.5 קומות על הגג הקיים ו – 5 דירות גן בקומת העמודים של הבניין – סך הכל יתווספו עוד כ – 15 דירות חדשות לבניין הקיים. אדריכל הפרויקט: לוי – לוסטיג אדריכלים.

כאמור, מהחברה מדווחים כי התקבל היתר בנייה לפרויקט והחברה נערכת בשטח להתחלת הבנייה במהלך חודש ספטמבר 2018.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק בחברה מציין, כי תמהיל הדירות החדשות יכלול: דירות גן עם גינה בשטח
של כ – 71 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של כ – 93 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ – 90 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח כולל של כ – 12 מ"ר ופנטהאוזים.
עוד מוסיף עדי, כי מחירי הדירות יהיו החל מ – 1,510 מיליון שקל לדירות גן ועד למחיר של
כ – 1,890 מיליון שקל לפנטהאוז.


גייר מוסיף, כי שיווק הדירות החדשות בעיצומו ובתוך כך נימכר הפנטהאוז בקומה ה – 6, בשטח של
כ – 83 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 95 מ"ר במחיר של 1,890 מיליון שקל. הפנטהאוז נרכש ע"י זוג פנסיונרים אשר מכרו את ביתם הפרטי לטובת מרחב מגורים קומפקטי, מפנק אשר משקיף על נוף מרהיב של המקום ואשר אינו מצריך הוצאות רבות כדוגמת: טיפול בגינה גדולה, בזבוז מים להשקיה הוצאות חשמל מרובות וכו'.

פרויקט זה מצטרף לרצף הפרויקטים אותם החברה מבצעת ברחוב דרך שרה וכי בימים אלה החברה סיימה בהצלחה מרובה לשווק את כל 14 הדירות החדשות בפרויקט בדרך שרה 222 הנמצא בשלב גמר השלד, וצפוי להיות מוכן במהלך ספטמבר 2018.

אסף חמו מנהל המכירות הארצי אומר, כי בעלי הדירות הקיימות ייהנו מחיזוק המבנה הכולל: חדר מגורים וממ"ד בשטח כולל של כ – 25 מ"ר וכן מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר. בנוסף יוחלפו כל התשתיות המשותפות, כל חזיתות המבנה יחופו באבן וכן שיפוץ לובי הכניסה לבניין, תוך השמת דגש על תוספת מעלית חדשה ומרווחת על פי תקן נגישות. כל השטח יפותח כולל גינון ועיצוב מודרני.
הוא מציין, כי במבנה הקיים אין חנייה, אך יחד עם זאת ישנה חנייה ציבורית הצמודה לבניין המדובר. לאחר התמ"א לכל דירה חדשה תהיה חניה.

בעלי הדירות מספרים כי, בשכונה ישנם מספר בניינים בתהליך תמ"א בשלבים שונים ולאחר שראו כי טוב, החלו בתהליך גיבוש הדיירים לקידום הפרויקט שלא היה פשוט כיוון שחלקם במהלך השנים הוסיפו תוספות לדירתם, מה שגרם לעיכוב קל בתהליך ההסכמות מול כל דייר.


הם התארגנו באמצעות יורם אסידון מנהל פרויקטים מחברת א.ת.ו.ס ויחדיו בחרו בחברת עמרם את נידם התחדשות עירונית - re:new לייזום וביצוע הפרויקט. הם מציינים כי, באופן זה הם שומרים על זכויותיהם לאורך כל הדרך. עוד הם אומרים, כי למרות היתרונות של מסלול הריסה ובנייה מחדש, ביישוב לא היה מתקבל אישור לכך וזאת בשל הרצון לשמור על צביון הגבלת גובה הבנייה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il