TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים השקעות נדל"ן ממשיכה בטיוב פורטפוליו הנכסים שלה


מישורים
השלימה מכירת שני נכסים באלבמה בשווי של כ-16 מיליון דולר וברווח כולל לחברה של כ- 7.2 מיליון דולר מיום הרכישה

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכסים Crestwood ו-Grants Mill, הממוקמים באלבמה ארה"ב לפי שווי של 16 מיליון דולר.
שני הנכסים Crestwood ו-Grants Mill, נרכשו בשנת 2012 לפי שווי כולל של כ-7.6 מיליון דולר, כאשר חלקה היחסי של מישורים בשותפות עמד על כ-4.5 מיליון דולר המהווים אחזקה של 60% בנכסים.

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: " אנו ממשיכים לפעול במרץ לביצוע עסקאות כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו ולהצפת ערך לבעלי המניות. מישורים ממוקדת בביצוע אופטימיזציה לתיק הנכסים שלה, וכפועל יוצא, למימוש נכסים שלא במיקוד החברה או שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו. מדובר בשני נכסים אשר תחת הניהול של מישורים, הכפילו את השווי שלהם ואף יותר".

מימוש הנכסים מגיע כחלק מאסטרטגיית החברה לביצוע אופטימיזציה לתיק הנכסים, כאשר תהליך המימוש התקיים בשני שלבים. שני הנכסים נרכשו בשנת 2012, לפי שווי של כ- 7.6 מיליון דולר, חלק החברה כ- 60%, כלומר כ- 4.5 מיליון דולר. בשנת 2014 החברה ממשה מחצית מאחזקתה בתמורה לכ-5.2 מיליון דולר כאשר היום הודיעה על מימוש האחזקה הנותרת בתמורה לכ- 4.8 מיליון דולר נוספים.


בתום כ-6 שנים, התקופה בה מישורים החזיקה בנכסים, נרשמה עליית ערך של כ-5.5 מיליון דולר במצטבר (122%), כאשר במהלך תקופת האחזקה הנכסים הניבו לחברה הכנסה נוספת של כ-1.7 מיליון דולר.
היות ובשנים קודמות נרשמה כבר עליית הערך בשווי הנכסים בספרים, בעת המכירה לא ירשם רווח נוסף.
השלמת העסקאות צפויה להתבצע במהלך רבעון 3 שנת 2018.

מישורים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 257 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ 230- מיליון שקל, והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון לסוף שנת 2017 על כ 416-מיליון שקל. מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים (מלונאים ומסחריים) בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ- 485 מיליון שקל והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות של סקייליין, נכון לסוף שנת 2017הסתכם בכ- 705 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il