TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן חנכה את משרדי פרויקט "בית שמש החדשה" במתחם בינוי פינוי במרכז שכונת ביאליק בבית שמש


נתיב פיתוח
במסגרת התכנית המאושרת לפרויקט, ייבנו כ-2,000 יח"ד חדשות ויפונו כ-330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה-50. הפרויקט הוא חלק מתכנית ענק שאושרה כבר על ידי הוועדה המחוזית ומשרד הבינוי והשיכון
קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן חנכה אתמול את משרדי "בית שמש החדשה", לפרויקט הבינוי פינוי במתחם ביאליק בית שמש. לאירוע, שכלל גם חלוקת שי לחג לתושבי ביאליק והרמת כוסית לחג הפסח, הוזמנו ראש העיר מר משה אבוטבול, מר מנשה אליאס חבר מועצת העיר והאחראי על פרויקט פינוי בינוי מתחם ביאליק, בכירי החברה ודיירי המתחם.

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן אמר "במשרד הפרויקט יוכלו דיירי שכונת קריית ביאליק לקבל את מלוא המידע על הפרויקט, לקבל מענה לכל שאלותיהם. המשרדים בשכונה נועדו להקל על הדיירים במתחם ולשמש כמרכז מידע עבור מכלול השאלות העולות כתוצאה מקידום הפרויקט בשכונה. הדיירים במתחם מוזמנים להגיע למשרד, להפנות שאלות, להעלות סוגיות ואנחנו נדאג לתת מענה ולייצר סל של פתרונות כדי לסייע ולהקל כל שניתן על מנת לקדם את הפרויקט לכדי ביצוע. אני יכול לספר כי קצב ההחתמות בפרויקט משביע רצון, ועכשיו עם השקת המשרד החדש אף נגביר את הקצב כדי שנוכל להתחיל את שלב הכנת התכניות ויתר הפעולות לקידום הפרויקט".

במסגרת התכנית המאושרת לפרויקט, ייבנו כ-2,000 יח"ד חדשות ויפונו כ-330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה-50. הפרויקט הוא חלק מתכנית ענק שאושרה כבר על ידי הוועדה המחוזית ומשרד הבינוי והשיכון.

ראש העיר משה אבוטבול הזכיר בדבריו את הזכות שלו לעודד ולסייע בכל הכח לבניית דירות בכל בית שמש, ועל כך שהוא שמח שהגענו ליום הזה שהתב"ע כבר אושרה וניתן לקדם את הפרויקט לשלבים מתקדמים לקראת התחלת בנייה. ראש העיר בירך על היוזמה של נתיב פיתוח להוביל את הפרויקט ולקדם את הבנייה בעיר וגם בשכונה החילונית. הוא ציין כי כידוע התוכנית מאופיינת לציבור הכללי ומר גרידינגר יודע את זה ומעוניין לבנות בכלל לכל המגזרים כפי שהוא בונה כיום פרויקטים רבים לא רק בבית שמש ולא רק לאוכלוסייה החרדית כי אם גם לציבור הדתי והכללי. לסיום קרא ראש העיר לאחרוני הדיירים שטרם חתמו לבוא ולחתום עם היזמים על החוזים בכדי שיוכלו להתקדם לשלב של הכנת התוכניות לקבלת היתרי הבנייה.

מנשה אליאס חבר מועצת העיר והאחראי על הפרויקט קרא לחברה להמשיך בכל הכח ולהתקדם בהכנת התוכניות בשיתוף פעולה עם כל הגורמים המעוניינים לקדם את הפרויקט ויחד עם נציגות הדיירים. הוא אף בירך על היוזמה שסוכמה על קיום פגישות תמידיות בהם צוות ההיגוי ידון ויעסוק בהתקדמות שוטפת של כל תהליכי הפרויקט המורכבים.

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן פעילות נרחבת בבית שמש הכוללת: מתחם "גני האלה" הכולל 56 קוטג'ים לצד בניין עם 15 יח"ד ושטח מסחרי בוטיק, פרויקט "נוף ההר" - מתחם מגורים חדש ובוטיקי המתווסף לפרויקט 'גני האלה' וכולל ארבעה בניינים עם 42 דירות – שניהם ברמה א' ופרויקטים ברמת בית שמש ד' הכוללים כ-800 יח"ד ואלפי שטחי מסחר.

פרויקטים אלו מתווספים לפרויקטים שכבר אוכלסו ברמה ג'1: פרויקט "נתיב גרדנ'ס" הכולל 4 בניינים בני 4 קומות ו-40 דירות, פרויקט "אחוזת נתיב" הכולל – 4 בניינים בני 8 קומות ובסה"כ 54 יח"ד.

חברת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, בחריש, קריית ים ,נצרת עילית ומודיעין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il