TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נובל אנרג'י נערכת להרחבת פעילותה בישראל


הרצליה הילס משרדים הדמיה
שוכרת 9 קומות משרדים במתחם 'הרצליה הילס' שבבעלות עופר השקעות ואזורים
משרדי נובל אנרג'י החדשים ימוקמו באגף הצפוני של הפרויקט ויתפרסו על כ- 13,000 מ"ר

חברת נובל אנרג'י נערכת להרחבת פעילותה ולגידול בכח האדם שלה בישראל: תשכור 9 קומות של משרדים במתחם 'הרצליה הילס' שאותה מקימות אזורים וקבוצת עופר השקעות בסמוך לצומת הסירה. המשרדים החדשים ימוקמו באגף הצפוני של הפרויקט, ישתרעו על פני שטח כולל של 13,000 מ"ר, ויושכרו לתקופה ראשונית של 10 שנים, עם אופציה להארכה לתקופה נוספת של 14 שנים, ובסך הכל 24 שנים. השכירות תכלול גם 174 מקומות חניה בחניון התת קרקעי של הפרויקט.

ביני זומר, סגן נשיא נובל אנרג'י לעניינים אזוריים אמר: "הזרמת הגז מלוויתן בסוף 2019 והמשך הפעילות המוצלחת בתמר יביאו להגדלת היקפי פעילותה של נובל אנרג'י בישראל". לדברי זומר, נובל הצפויה להגדיל משמעותית את כח האדם שלה בארץ חיפשה בניין משרדים שיענה על צרכיה הייחודיים כחברה מפעילה בתעשיית הגז והנפט לצד בניה בסטנדרטים גבוהים וגמישות תכנונית. לדבריו "נובל אנרג'י תפעל בישראל עוד שנים רבות קדימה ולכן מתוך ראייה ארוכת טווח בחרנו במתחם הרצליה הילס לשמש כבית עבור הפעילות והעובדים של החברה בעשורים הקרובים".

שרון שטרית, סמנכ"ל שיווק "עופר השקעות": "פרויקט הרצליה הילס משרדים הינו פרויקט יוצא דופן המגלם את התמהיל המושלם של עירוב שימושים באופן המובהק ביותר. אנו שמחים שחברה בינ"ל מובילה כ"נובל אנרג'י" בחרה בו מתוך ראייה אסטרטגית של איכות הבנייה ומיקום המאפשר נגישות נוחה מכל מקום בגוש דן, תוך הימנעות מפקקי תנועה המאפיינים את אזור הרצליה פיתוח הסמוך ואזורי משרדים אחרים בישראל. אנו ממשיכים בימים אלו במו"מ עם חברות איכותיות נוספות לשכירת משרדים.

כיום מעסיקה נובל אנרג'י בישראל כ- 200 עובדים במשרדיה הנוכחיים בהרצליה, במתקן קבלת הגז הטבעי באשדוד ובאסדות ההפקה תמר ומרי-בי. החברה צפויה להשלים את המעבר למשרדים החדשים במהלך שנת 2019.

מתחם הרצליה הילס כולל גם עשרה בנייני מגורים יוקרתיים הבנויים כשכונה פרטית, מרכז ספורט לשימוש דיירי השכונה בלבד ושטחים מסחריים רבים לשרות בניין המשרדים ושכונת המגורים. המתחם נבנה בידי חברת אזורים ובידי "עופר השקעות" ויחובר בגשר לתחנת הרכבת של הרצליה ולרציפי תחבורה ציבורית. למתחם כבישי גישה מנתיבי איילון, כביש מס' 2, כביש 531 ותוואי הרכבת הקלה שעתיד לעבור לצדו. משרדי "הרצליה הילס" תוכננו במשרד "ישר אדריכלים" ונבנו בבנייה ירוקה בסטנדרטים גבוהים.

את נובל אנרג'י ייצגו בעסקה עו"ד אמיר גודארד ועו"ד אליהו דהן ממשרד אגמון ושות', רוזנברג הכהן ושות' ועו"ד אלישע בומבלט מטעם נובל אנרג'י. את קבוצת אזורים ועופר השקעות ייצגו בעסקה עורכי הדין עמליה משי, נפתלי ניר, מיכל סגמון ולארן חורי ממשרד יגאל ארנון ושות'.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il