TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאמיט גרמניה השלימה בהצלחה גיוס אג"ח של 300 מיליון אירו


זוהר לוי יור סאמיט
בהנפקה נרשמו ביקושים של כ- 800 מיליון אירו

זוהר לוי, יו"ר סאמיט: "הביקושים הגבוהים והריבית הסופית שנקבעה בהנפקה, משקפים את האמון הרב שהמשקיעים רוחשים לסאמיט גרמניה, לפעילותה ולאיתנותה הפיננסית. הגיוס יאפשר לסאמיט גרמניה להמשיך בתהליך הפחתת עלויות המימון, לפרוס את החוב הפיננסי שלה לזמן ארוך ובמקביל להערך להמשך הרחבת פורטפוליו הנכסים שלה".

חברת סאמיט אחזקות נדל"ן מדווחת, כי חברת הבת, סאמיט גרמניה, השלימה בהצלחה רבה הנפקת איגרות חוב באירופה. סאמיט גרמניה, שמניותיה נסחרות בבורסת ה- AIM בלונדון, הבטיחה גיוס של 300 מיליון אירו בהנפקת איגרות חוב, שתירשמנה למסחר בבורסה בלוקסמבורג. .איגרות החוב נושאות ריבית שנתית בשיעור 2.0%

בהנפקה נרשמו ביקושים גבוהים של כ- 800 מיליון אירו, ושיעור הריבית שתישאנה אגרות החוב נקבעה ל- 2.0%, נתון המשקף מרווח של 1.35% בהשוואה לריבית ה"סוופ" לתקופת של 7 שנים. איגרות החוב, שאינן מובטחות בשעבוד כלשהו, תפרענה בתום תקופה של 7 שנים.

אגרות החוב מדורגות בדירוג בינלאומי ראשוני של -BBB מחברת הדירוג S&P Global Rating המהווה דירוג השקעה ובדירוג של Ba1 מחברת הדירוג Moody's. כמו כן, סאמיט גרמניה קיבלה דירוג ישראלי ilAA- מחברת הדירוג S&P מעלות.

סאמיט גרמניה מתכוונת להשתמש בתמורת ההנפקה לשם מימון מחדש של אשראי קיים של חברות בנות שלה המובטח בשעבודים, לרכישת נכסים ולצרכים שוטפים.

נכון ליום 30 בספטמבר 2017, על בסיס פרופורמה המביא בחשבון את הנפקת האג"ח האמורות לעיל, עלות החוב הממוצעת של סאמיט גרמניה מסתכמת בשיעור שנתי של כ- 2.5% עם תקופת חוב ממוצעת של 6.7 שנים. כמו כן, לסאמיט גרמניה יתרת נכסים לא משועבדים בסך של כ- 705 מיליון אירו.






סאמיט אחזקות נדל"ן, בשליטת זוהר לוי, הינה חברת נדל"ן מסחרי הפועלת בישראל ובגרמניה. ליום 30 בספטמבר 2017, החברה מאחדת 104 נכסים מניבים בגרמניה ובישראל בשווי של כ- 4.7 מיליארד שקל ובשטח להשכרה הכולל כמיליון מ"ר. מרבית נכסי החברה ממוקמים בערים הגדולות או בסמיכות להם ובאזורי הביקוש.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il