TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שלמה נדל"ן חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון הדגל שלה בפרנקפורט


שלמה נדלן
בתמורה לדמי שכירות של כ-5 מיליון אירו בשנה
ש.י.ר שלמה נדל"ן חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון הדגל בפרנקפורט שבגרמניה לרשת המלונות Scandic- רשת המלונות הנורדית הגדולה בעולם, הנסחרת לפי שווי של כמיליארד אירו
הסכם השכירות הינו לתקופה של 20 שנה, החל מחודש פברואר 2018, בתמורה לדמי שכירות מינימליים של כ-5 מיליון אירו בשנה

ישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל ש.י.ר שלמה נדל"ן ציין: "מדובר בהישג יוצא מן הכלל לחברה. זו עסקה מצוינת המשביחה את הנכס כנדל"ן מניב ומפחיתה את הסיכון מלונאי. העסקה הינה חלק מאסטרטגיית החברה של רכישת נכסים, השבחתם והשכרתם לגוף חיצוני. החברה ערכה הליך מכרז אשר בסופו נבחרה Scandic , זאת לאור פרמטרים רבים שבחנו, ביניהם: חוסן השוכר, יכולתו המקצועית והמינימום המובטח בגין השכירות. ההסכם עתיד לשפר בצורה משמעותית את הכנסות החברה מנדל"ן מניב ואת רווחיותה. עם השלמת העסקה וכניסת Scandic כשוכר בתחילת 2018 שווי הנכס צפוי לעמוד על כ-90-95 מ' אירו, כשההון העצמי של החברה צפוי לגדול בכ-7-11 מ' אירו. אנו ממשיכים לחפש אחר הזדמנויות עסקיות בארץ ובעולם, הן בתחום המלונאות והן ביזמות בתחום הנדל"ן"
לדברי פרנק פיסקרס, יו"ר ומנכ"ל :Scandic "הכניסה לפרנקפורט גרמניה הינה בהמשך לאסטרטגיית הקבוצה להרחיב את פעילותה בשוק הגרמני. לחברה 3 בתי מלון בברלין ובהמבורג אשר תוצאותיהם מוכיחות כי שיטת הניהול של החברה מתאימה גם לגרמניה. המלון יבסס את נוכחות הרשת במרכז הכלכלי והעסקי של פרנקפורט"

ש.י.ר שלמה נדל"ן, מקבוצת שלמה, הודיעה הבוקר (יום ג') כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון Wyndham Grand הממוקם בפרנקפורט שבגרמניה לרשת מלונות Scandic. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של 20 שנה החל מחודש פברואר 2018.
המלון, שנמצא בבעלות מלאה של ש.י.ר שלמה נדל"ן, יושכר בתמורה לדמי שכירות קבועים של כ-5 מיליון אירו בשנה. בנוסף, ש.י.ר שלמה נדל"ן תהיה זכאית לדמי שכירות משתנים בגובה 21% מהסכום שמעל למחזור שנתי של 19 מיליון יורו.
המלון הוא מלון עסקים ברמת 4 כוכבים דה-לוקס הממוקם במרכז פרנקפורט שבגרמניה ומכיל כ-300 חדרים. ש.י.ר נדל"ן החלה לאחרונה בהרחבת השטחים הציבוריים במלון ותקים שטחי מזון ומשקאות נוספים, מסעדה, חדרי ישיבות ומתחם כנסים ואירועים המיועד לכ-500 משתתפים בתקציב כולל של כ-10 מ' אירו.
Scandic הינה רשת המלונות הנורדית (דנמרק, נורבגיה, שוודיה, פינלנד ואיסלנד) הגדולה ביותר. לScandic- כ-230 בתי מלון (44,000 חדרים) ולמעלה מ-9,000 עובדים. החברה הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת שטוקהולם עם שווי של כמיליארד אירו והכנסות של כמיליארד אירו בשנת 2016. לאחרונה רכשהScandic רשת נוספת של 40 בתי מלון בפינלנד. Scandic מתכוונת להפעיל את המלון ברמה גבוהה, תחת המותג המרכזי של הרשת והוא יקרא Scandic Frankfurt.

ש.י.ר שלמה נדל"ן בע"מ הינה חברה פרטית מדווחת, בבעלות משפחת שמלצר. החברה הוקמה בשנת 2007 במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן ולאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן המניב ובתחום המלונאות בישראל ובאירופה בדגש על גרמניה. נכסי החברה בישראל ממוקמים בעיקר במרכז הארץ. פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות מתרכזת בעיקר בערים מרכזיות – פרנקפורט, ברלין, מנהיים ומדריד, בהן קיימת פעילות כלכלית ותיירותית ענפה. במסגרת זו עוסקת החברה באיתור ורכישה של נכסים מניבים ונכסים מלונאים שבכוונתה לשפץ, לשדרג ולהפעיל כנכס מלונאי במשולב עם מתחמי משרדים ומבנים מסחריים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il