TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גבעת שמואל: נפתח לשיווק הבניין השני בפרויקט ECO רמת הדר החדשה


הדמיית פרויקט אקו רמת הדר החדשה בגבעת שמואל של חברת א. זיתוני
לרגל הפתיחה לשיווק יתקיים אירוע מכירות מיוחד ביום 7 ביולי במהלכו יוצעו לרוכשים דירות בתנאים מיוחדים
אבי זיתוני בשותפות עם משה ויגאל גינדי פתחו לשיווק בשכונת רמת הדר החדשה בגבעת שמואל את הבניין השני בפרויקט ECO רמת הדר החדשה.

לרגל הפתיחה לשיווק יתקיים אירוע מכירות מיוחד ביום 7 ביולי בין השעות 9:30 עד 13:00 במהלכו יוצעו לרוכשים דירות בתנאים מיוחדים.

פרויקט ECO רמת הדר החדשה כולל 228 יחידות דיור שיתפרשו על פני 2 בניינים בני 20 קומות.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל פנטהאוזים ודירות בנות 3 ועד 6 חדרים.

הקרקע עליה יוקם הפרויקט מתפרשת על פני 7 דונם ו – 200 מ"ר במשולש הדרומי בגבעת שמואל שנמצא במזרח גבעת שמואל סמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש מכבית. על פי נתוני העירייה המתחם בו יוקם הפרויקט מוכר כמשולש הדרומי בגבעת שמואל, והוא נמצא בימים אלו בפיתוח. בסך הכל צפויות להיבנות במקום כ -2,050 יחידות דיור אשר יגדילו את מספר יחידות הדיור בעיר בכ-25%. התכנית משתרעת על פני כ-300 דונם וכוללת כ-70 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים וכ-45 דונם המיועדים לטובת מבני ציבור, לרבות בית ספר תיכון חדש שייבנה בשכונה.

לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של חברת א.זיתוני "אנו שמחים פתוח לשיווק את הבניין השני בפרויקט. קצב המכירות המהיר מעיד על ביקושים רבים להתגורר באזור שכן מדובר באזור המתפתח של גבעת שמואל והמבוקשים שבהם. השכונה החדשה שתקום היא למעשה המשכה של שכונת הדר היוקרתית בעיר. השכונה שתקום תהיה מאופיינת באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה של משפרי דיור אך גם של זוגות צעירים המחפשים לרכוש דירות 3 ו- 4 חדרים. גם עסקה זו היא חלק מהאסטרטגיה של החברה לרכוש מתחמים באזור השרון ובמרכז הארץ הנהנים בשנים האחרונות מגידול חד בביקושים".

א.זיתוני מוכר כקבלן הבונה פרויקטים באזור השרון ובמרכז הארץ. זוהי העסקה השלישית לרכישת קרקע אותה ביצע זיתוני בתוך שנה וחצי; בנובמבר 2014 רכש זיתוני 7 דונם בסמוך למרכז הבינתחומי בהרצליה וביוני 2015 רכש 5 דונם בשכונת נווה עוז בפתח תקווה בסכום של 66 מיליון שקל.

משה ויגאל גינדי וחברת א.זיתוני בנו בשנים האחרונות אלפי יחידות דיור בעיקר באזור השרון ובגוש דן. בשנים האחרונות הם הקימו 520 יחידות דיור בשכונה הירוקה בכפר סבא, 280 דירות בפתח תקווה ו- 153 יחידות דיור בהוד השרון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il