TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברה בבעלות היזם ואיש העסקים אלי פפושדו תקים פרויקט של כ-285 יח"ד בר"ג בהשקעה של כחצי מיליארד שקל


אלי פפושדו
מדובר בפרויקט 'פינוי-בינוי' שייבנה במקום 89 דירות ו-5 חנויות קיימות . קבוצת אשטרום תבצע את הבניה של שלב א'
חברת מגדלי הייליין ברמת גן בע"מ, מקבוצת Red Sea Group שבבעלות משפחת פפושדו, החלה החודש בשיווק פרויקט 'HIGHLINE', במתחם "המתמיד-ארלוזורוב" ברמת גן, שיוקם בהשקעה של כחצי מיליארד שקל. במסגרת התוכנית ל'פינוי-בינוי' יפונו וייהרסו 4 בנייני מגורים ישנים בני 3 קומות הכוללים 89 יחידות דיור ו-5 חנויות ובמקומם ייבנו כ-285 דירות חדשות. את התוכנית הגישה בשם דיירי המתחם החברה לפתוח והתחדשות עירונית שבבעלות האדריכל גיל שנהב ועורך הדין יריב בר-דיין, שגם העניק ייעוץ משפטי לדיירים. קבוצת אשטרום תבצע את עבודות הבנייה של שלב א' בפרויקט.

פרויקט 'HIGHLINE' יכלול 2 מגדלי מגורים בני 29 קומות בהיקף של כ-285 יח"ד, שייבנו בשני שלבים, וישתרע על שטח של כ-6 דונם. הפרויקט, שמאופיין באיכות בניה ברמה גבוהה וחדשנית, יציע תמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, ופנטהאוזים בגדלים שונים: מידי פנטהאוז, מקסי פנטהאוז ופנטהאוז ענק. כל הדירות בפרויקט תוכננו ועוצבו בקו אדריכלי חדשני בעל מפרט טכני עשיר, וכל מגדל יכלול חדר כושר פרטי, מועדון דיירים גדול ולובי מפואר. על התכנון האדריכלי הופקד אדריכל גיל שנהב, כנען שנהב אדריכלים. הבניין הראשון צפוי להתאכלס בשנת 2021.

ההחלטה להקים את הפרויקט דווקא במתחם זה נובעת ממגוון היתרונות והפוטנציאל הגלומים בו, כאשר בראשם היתרון של העיר ר"ג כעיר בעלת מערכת חינוך מצוינת ואיכות חיים. כמו-כן, נציין את הקירבה לת"א ולמקומות הבילוי, התרבות והעסקים הגדול בישראל, לרבות הקירבה לרכבת הקלה שתחל לפעול בסמיכות למועד מסירת הדירות בפרויקט.

דירות 3 חדרים בשטח של 77 מ"ר מוצעות למכירה במחיר השקה של החל מ-2.2 מיליון שקל; דירות 4 חדרים בשטח של 94 מ"ר מוצעות למכירה במחיר השקה של החל מ-.2.5 מיליון שקל; דירות 5 חדרים בשטח של 145 מ"ר מוצעות למכירה במחיר השקה של החל מ-4 מיליון שקל.

לדברי יואב פפושדו, יו"ר קבוצת Red Sea Group, "החלטנו להשקיע בפרויקט זה לאור האטרקטיביות שאנו מוצאים בתחום הפינוי-בינוי בכלל וברמת גן בפרט. לדיירים ולרוכשי הדירות כאחד חשובים מאוד כיום הגב הפיננסי של החברה היזמית המבצעת את הפרויקט, כמו גם הניסיון רב השנים של קבוצת Red Sea Group בהקמת בתי מלון יוקרתיים באירופה ופרויקטים למגורים בישראל. נמשיך להשקיע בישראל בפרויקטים של התחדשות עירונית תוך ניצול הידע, המקצועיות והניסיון הרב שצברנו בתחום".

לדברי צחי עומר, מנכ"ל RED SEA ISRAEL (פעילות הבניה בישראל של הקבוצה), "היתרונות הרבים של הפרויקט לרבות הפוטנציאל הגלום במיקומו שמהווה אזור לגידול ילדים עם חיי חברה וחינוך מעולים והקרבה למקומות הבילוי והתרבות בתל אביב, הקרבה למתחם העסקים הגדול בארץ ולבורסת היהלומים, הקרבה לתחנת הרכבת הקלה שתתחיל לפעול בסמיכות למסירת הדירות בפרויקט כך שדיירי המתחם יוכלו ליהנות ממנה סמוך למועד האיכלוס, בשילוב הגב החזק של קבוצת נדל"ן מובילה, הופכים אותו לאטרקטיבי הן עבור תושבי העיר והן עבור תושבים מערים סמוכות המחפשים לשלב חיים אורבניים לצד שקט ופסטורליות בסביבת פארקים ירוקים. כמקובל בפרויקטים של חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל, משלב הפרויקט דירות בסטנדרט חדש של יוקרה שתוכננו באופן ייחודי המאפשר ניצול מקסימאלי של שטחן לנוחיותם המרבית של הדיירים".

החברות בקבוצת הנדל"ן Red Sea Group, אשר הוקמה ע"י היזם ואיש העסקים אלי פפושדו, יוזמות, מקימות ומנהלות פעילויות מגוונות בתחום הנדל"ן ברחבי הארץ ובעולם מזה למעלה מ-50 שנה. בקבוצה נכללת, בין היתר, קבוצת המלונאות הבינלאומית Park Plaza אשר הקימה, מחזיקה ומנהלת כיום כ-40 בתי מלון בערים מרכזיות באירופה, ביניהם: Park Plaza Westminister Bridge London, Park Plaza Victoria Amsterdam, Art'otel Berlin Kudamm and Art'ote Mitte, Art'otel Amsterdam ועוד. לאורך השנים הקימו החברות בקבוצה עשרות פרויקטים מוצלחים בישראל, ביניהם: מגדל נווה צדק בתל-אביב, מגדלי המרינה בהרצליה, פרויקט "חצרות המושבה" ברחובות ועוד אלפי יח"ד ומאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il