TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סלע נדל"ן רכשה את משרדי מטה ההנהלה של בנק מזרחי טפחות ברמת גן תמורת 278 מיליון ש'


בנק מזרחי
קרן הריט רכשה 8 קומות בבניין משה אביב ששטחן הכולל 11.5 אלף מ"ר; הבנק התחייב להמשיך ולשכור את המשרדים תמורת 17 מיליון שקלים בשנה המגלמים תשואה של 6.1%
קרן הריט סלע נדל"ן הודיעה היום (19.6.2017) על השלמת המו"מ לרכישת שמונה קומות במגדל משה אביב השייכות לבנק מזרחי טפחות, המשכן בהם את משרדי הנהלת הבנק.
שטחן הכולל של הקומות שנרכשו הינו 11,500 מ"ר ותמורתן תשלם סלע נדל"ן 278 מיליון שקלים. מדובר כאמור ב-8 קומות בין הקומה השלישית ועד הקומה ה-13 (למעט קומות 5-4) במגדל.
מתווה העסקה הינו Sell & Lease Back לפיו הבנק מוכר את הנכס השייך לו, אולם מתחייב להמשיך ולשכור את המשרדים לתקופה ממושכת. על פי תנאי ההסכם, הבנק ישלם 17 מיליון שקל כדמי שכירות בשנה, סכום המגלם תשואה של 6.1%.
מגדל משה אביב נמצא בקרן הרחובות ז'בוטינסקי ואבא הלל ברמת גן. הוא כולל 68 קומות, ובעת שנחנך הוא כונה המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון. המגדל מכיל שטחי משרדים ושטחי מגורים ומסחר בהיקף של כ-82 אלף מ"ר.
לצורך מימון הרכישה, בין היתר, גייסה סלע נדל"ן בשבוע שעבר, 458 מיליון שקלים.
קרן הריט ביצעה גיוס משולב של מניות ואג"ח. היא גייסה 195 מיליון שקל באמצעות מניות ובאג"ח היא גייסה 263 מיליון שקל באמצעות הרחבה של סדרה ב' הקיימת. התשואה שמשתקפת מהגיוס היא 1.92% המגלמת מרווח של 159 נקודות על מח"מ של 7 שנים.
סלע נדל"ן לא התקשתה לגייס את הכסף לאחר שקיבלה ביקושים של חצי מיליארד שקל לאג"ח וביקושים של 300 מיליון שקל למניות.
יו"ר סלע נדל"ן שמואל סלבין אמר היום: "אנו שמחים על השלמה מוצלחת של עיסקת רכישת משרדי הנהלת בנק מזרחי-טפחות. זה בהחלט שלב מרכזי בהתפתחותה של הקרן

הזוכה באמון המשקיעים הן בהנהלתה והן בפוטנציאל העסקי שלה. בהסתכלות קדימה, נראה השנה תזרים מזומנים גובר והולך מנכסים מניבים, המבטיח את צמיחת הקרן ויצירת ערך גם בשנים הקרובות. פועל יוצא של התנהלות זו בא לידי ביטוי במדיניות ברורה ועקבית של חלוקת דבידנדים. דירקטוריון סלע נדל"ן הודיע זה מכבר כי בשנת 2017 סכום חלוקת דיבידנד לא יפחת מ - 61 מיליוני שקלים.

לדברי גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן, אשר ניהל את המו"מ מטעם החברה: עיסקת רכישת משרדי בנק המזרחי מהווה המשך למגמת הגידול במצבת הנכסים המניבים של החברה כאשר אנו מקפידים כל העת ששיעורי התפוסה הממוצעים בנכסינו לא יפחתו מ - 95%.

הרבעון הראשון של השנה היווה רבעון שיא, בכל הפרמטרים התפעוליים ובשורת הרווח הנקי, עבור סלע נדל"ן:
הכנסות החברה מדמי שכירות טיפסו לסכום של 43 מיליוני שקלים המהווה עלייה של 22% לעומת היקף הכנסות החברה ברבעון המקביל.

ב- FFO הריאלי של החברה נרשמה עלייה של 27% והוא הסתכם ב 24.2 מיליוני שקלים לעומת 19 מיליוני שקלים אשתקד.
העלייה נובעת בעיקר מגידול במצבת הנכסים המניבים של החברה הנאמד ב - 2.14 מיליארד שקלים וכן מגידול בשיעורי התפוסה הממוצעים בנכסיה (95%).
פעילותה העסקית של סלע נדל"ן כוללת החזקה ב- 29 נכסים מניבים, המשמשים כבנייני משרדים, מסחר, תעשיה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק ובית מלון, המושכרים ל- 420 שוכרים, בשטח כולל של 201,000 מ"ר וכן 120,000 מ"ר שטחי חניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il