TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל מבצעת עסקת נדל"ן בארה"ב


הראל פיננסים
הראל רוכשת עם שותפים מקומיים מקבץ נכסי לוגיסטיקה בעלות של כ-380 מיליון דולר
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם לרכישת מקבץ נכסי לוגיסטיקה בארצות הברית, ביחד עם שותפים מקומיים, בעלות של כ-380 מיליון דולר. זאת על רקע הצמיחה וההתפתחויות בתחום שטחי הלוגיסטיקה בעולם בכלל ובארה"ב בפרט. במסגרת העסקה, הראל חוברת לגוף השקעות גדול ומוכר בארה"ב כאשר חלקה של הראל בהון העסקה הינו 45%. לטובת מימון הרכישה נלקחה הלוואה בשיעור של כ-65% מעלות הרכישה. דמי השכירות המתקבלים מהנכסים כיום משקפים תשואה לא ממונפת של כ- 6.5% ביחס למחיר הרכישה.

הנכסים שנרכשו נמצאים במיקום אסטרטגי במרכז ארה"ב עם גישה מצוינת לכבישים בין-מדינתיים ובקרבת מסילת רכבת להובלה והפצה נוחה. הנכסים מצויים בתפוסה כמעט מלאה על-ידי שוכרים גדולים ומובילים מתחום הלוגיסטיקה והרכישות המקוונות. השוכרים הינם בעלי חוזים ארוכי טווח המספקים תזרים מזומנים יציב עם רמת סיכון הנחשבת כנמוכה יותר בהשוואה לסקטורים נדל"ניים אחרים בעת הזו.

במהלך השנים האחרונות, מחלקת השקעות הנדל"ן של הראל בוחנת ומנתחת את ההתפתחות של תחום שטחי הלוגיסטיקה בעולם ככלל ובארה"ב בפרט. מהניתוח עולה כי תחום זה מצוי בקורלציה ישירה להתפתחות תחום הרכישות המקוונות באינטרנט אשר במשך תקופה לא מבוטלת מצוי בצמיחה מתמדת ההולכת וגוברת משנה לשנה. הראל מאמינה שתחום זה ימשיך להתפתח בקצב גובר בעתיד וכתוצאה מכך יחזק את הביקושים לשטחי הלוגיסטיקה שמטרתם העיקרית הינה לייעל במובן של זמנים ועלויות את שרשרת האספקה של המוצרים השונים עד ללקוח הקצה.

מהראל נמסר כי בשנים האחרונות רואים שינוי משמעותי באופן הצריכה העולמית כאשר המסחר האלקטרוני צומח בעקביות ובהיקפים מרשימים אשר הולכים וגדלים במהלך העשור האחרון. הגידול במקומו וחשיבותו של המסחר המקוון בעולם הקניות הנוכחי והעתידי מחייב פיתוחם של מרכזים לוגיסטיים במקומות אסטרטגיים אשר יושכרו לחברות המסחר והלוגיסטיקה.
"הראל רואה חשיבות רבה בהשקעות במתחמי הלוגיסטיקה וההשקעות בתחום מבוצעות לאחר לימוד מעמיק ולאורך זמן של הסקטור וביחד עם שותפים מקומיים מובילים ובעלי ניסיון משמעותי בתחום" ציינו בהראל. ההשקעה הנוכחית הינה דוגמא להשקעה בנכסים לוגיסטיים חדשים, הממוקמים באזור לוגיסטי מבוקש והמושכרים לשוכרים מתחום המסחר והלוגיסטיקה לתקופות ארוכות.

בהראל הדגישו כי העסקה התבצעה למען החוסכים של הראל כחלק מהמחויבות של הראל ליצור תשואה יציבה ושוטפת והמשך השקעה בתחומים שהראל רואה בהם כתחומים אסטרטגיים בעלי צפי צמיחה והשתפרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il