TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בתוך 3 דקות: יזמית הנדל"ן האפ גייסה 6.8 מיליון דולר לפרויקט המגורים שלה בניו ג'רזי


האפ טאוור- ניו גרזי
הצלחה מסחררת לגיוס הכספים הראשון שביצעה יזמית הנדל"ן באמצעות תשקיף בהיתר הרשות לניירות ערך, המכרז נפתח ב-12:00 וב-12:03 התקבלו ממשקיעים הזמנות כל הסכום שהחברה ביקשה לגייס. המשקיעים, על פי התשקיף, יהנו מתשואה של בין 26.5 ל-30.6 אחוזים בשנה, למשך כשלוש וחצי שנים
שלוש דקות מתחילת הליך הגיוס שאושר על ידי הרשות לניירות ערך, אשר נקבע לשעה 12:00, הצליחה יזמית הנדל"ן HAP לגייס את כל הסכום הדרוש לה לסיום שלב א' של פרויקט המגורים בן 42 הקומות שהיא מקימה באזור הז'ורנל סקוור, בעיר ניו ג'רזי שבארצות הברית. החברה, באמצעות הקרן הישראלית שבבעלותה, HAP VENTURE FUND, גייסה 6.8 מיליון דולר ממשקיעים ישראלים, לאחר שפירסמה, בפעם הראשונה, תשקיף מדף לגיוס הכסף, בהיתר הרשות לניירות ערך. עד כה, בשבע שנות פעילותה, גייסה החברה כ-180 מיליון דולר באופן פרטי, לצורך הפרויקטים שהיא בונה בעיר ניו יורק ובסמוך אליה, עד לגיוס האחרון שנעשה היום באמצעות פרסום תשקיף.
הגיוס של HAP מיועד לפרויקט המכונה HAP TOWER והוא הראשון מבין מספר גיוסים לפרויקטים אחרים של HAP, שהיא מתכוונת לערוך עבורם תשקיף, על מנת לספק למשקיעיה שקיפות מקסימלית וביטחון.
על פי התשקיף, התשואה הפשוטה הצפויה נטו לפני מס למשקיעים בפרויקט היא בסך 26.5 עד ל-30.6 אחוזים לשנה, וזאת בהתאם לגודל ההשקעה, כשהמינימום להשקעה היה 25 אלף דולר (שתי יחידות השקעה של 12.5 אלף דולר).
HAP השקיעה עד כה מהונה העצמי 11 מיליון דולר עבור פרויקט HAP TOWER, המהווים כ-50 אחוזים מסך כל ההון שיושקע בפרויקט לאחר ביצוע הגיוס הקרוב. יצוין כי המשקיעים נכנסים לפרויקט לפי השווי ההיסטורי על פיו נחתם הסכם הרכישה של הקרקע לפני כשלוש שנים – 26.5 מיליון דולר - בעוד השווי הנוכחי של הקרקע הוא 75 מיליון דולר. כך ייהנו המשקיעים בפרויקט כבר בשלב הראשון מעליית הערך המשמעותית של הקרקע שהתרחשה. התב"ע על הקרקע מאושרת ומאפשרת את הקמת הפרויקט בכפוף לקבלת היתר בנייה, וקיימת תוכנית מתאר של פיתוח האזור בעשרות השנים הבאות. הדירות בפרויקט נהנות מנוף פנורמי מרהיב למנהטן והפרויקט ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת PATH, שאורך הנסיעה ממנה לדאון טאון מנהטן ולתחנת הרכבת ב- WORLD TRADE CENTER למנהטן אורכת כ-12 דקות.
מבעלי החברה, ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק נמסר כי "אנחנו מודים מאוד למשקיעינו הנאמנים על הבעת האמון הגורפת, המרגשת וחסרת התקדים בחברה ומתנצלים בפני אלה שלא הצליחו להיכנס להשקעה הנוכחית, אנחנו מודים לרשות ני"ע על ההליך המקצועי והיעיל ולעורכי הדין ממשרד נשיץ ברנדס אמיר, לרואי החשבון ממשרד אלגריסי ומדלויט ולשאר הצוות שליווה אותנו לאורך כל הדרך. לגבי הפרויקט - לצורך הבנייה, שתתחיל בעוד כשנה, האפ תגייס כ-80 מיליון דולר נוספים ממשקיעים גדולים, שעם חלקם היא כבר החלה במו"מ, ובסיום הבנייה, נבצע תהליך של מימון מחדש או מכירה של הפרויקט, ונחלק למשקיעים את סכום השקעתם ואת התשואה שהניבו בגין הפרויקט. ההערכה היא שמשך הבנייה יארך כשנתיים מיום קבלת ההיתר".
HAP יוזמת בימים אלו 11 פרויקטים באזורי פריים לוקיישן בניו יורק, ובעיקר בחצי האי מנהטן. החברה נוהגת לגייס הון לפרויקטים היזמיים שהיא מקימה, תוך שהיא מקפידה להשקיע מהונה העצמי לפחות כ-20 אחוז מהסכומים הנחוצים לכל פרויקט, על מנת לייצר זהות אינטרסים בינה לבין משקיעיה. עד כה איכלסה HAP פרויקט מגורים להשכרה אחד, כשבחצי השנה הקרובה היא צפויה לאכלס 4 פרויקטים נוספים ובסך הכל תמסור כ-200 דירות בשלושת החודשים הקרובים – הראשון ביניהם – HAP FIVE , שעוצב על ידי אדריכל העל קארים ראשיד – יאוכלס כבר בחודש הקרוב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il