TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון במירלנד


מירלנד
SberBank הרוסי יעניק קו אשראי נוסף בהיקף של עד 64 מיליון דולר למימון שלב 5 של הפרויקט בסנט פטרסבורג
שלב 5 של פרויקט "טריומף פארק" ובו כ-1,510 יח"ד וכ-3,000 מ"ר של שטחי מסחר נמצא בתחילת בנייתו; שיווק הדירות בשלב 5 מתחיל בימים אלה
רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד: "אנו שמחים על הבעת האמון של SberBank במירלנד, המתבטא בהענקת קו אשראי נוסף בפרק זמן קצר יחסית מאז השלימה החברה את הסדר החוב שלה עם הבנק, מהלך שמסמל את טיב וייחודיות פרויקט הדגל שלנו בסנט פטרסבורג, כמו גם האמון של המערכת הבנקאית הרוסית כלפי החברה. תנאיו האטרקטיביים של קו האשראי ישפרו את הגמישות הפיננסית של החברה, ויאפשרו להגדיל את התזרים הפנוי, להוזיל את עלויות המימון ולשפר את רווחיותה".
חברת הנדל"ן מירלנד דיווחה היום על חתימת הסכם נוסף עם SberBank of Russia, על פיו יעמיד הבנק לרשות החברה קו אשראי בהיקף של עד 64 מיליון דולר למימון שלב 5 של פרויקט המגורים "טריומף פארק" שמקימה החברה בסנט פטרסבורג. קו האשראי יממן כ-60% מעלות הקמתו הכוללת שלב 5 של הפרויקט, הנמצא בימים אלו בתחילת בנייתו, ובמסגרתו יוקמו 1,510 יח"ד בשטח כולל למכירה של כ-65,000 מ"ר, וכן שטח מסחרי של כ-3,000 מ"ר ו-295 מקומות חניה תת קרקעיים.

קו האשראי ניתן לתקופה של 40 חודשים ויישא ריבית רובאלית שנתית קבועה בשיעור של 11.5%, וזאת בנוסף לעמלות נוספות הקבועות בהסכם. ריבית זו גבוהה ב-2.25% בלבד מהריבית של הבנק המרכזי של רוסיה, העומדת על 9.25%, כך שמדובר בפער ("Spread") הנמוך אי פעם בפרויקט זה. האשראי יוחזר באמצעות תקבולים ממכירת יחידות הדיור המשועבדות משלב 5 של הפרוייקט. יתרת האשראי, ככל שתישאר עם סיום בנייתו של השלב, תיפרע בתשלומים רבעוניים החל מחודש דצמבר 2020. החברה מעריכה, כי ככל שתעמוד בקצב המכירות המתוכנן, לא תדרש החברה להזרמת הון עצמי לשלב זה, והקמתו תמומן על ידי מקדמות מרוכשים וקו האשראי כאמור.

פרוייקט "טריומף פארק" בסנט פטרסבורג הוא פרוייקט הדגל של מירלנד. מדובר בפרוייקט בהיקף כולל של 8,500 יחידות דיור, המתבצע ב-8 שלבים, ושבמסגרתו מוקם גם בניין יוקרה נוסף. עד כה נמכרו 2,486 יחידות דיור מ-3 שלביו הראשונים של הפרוייקט, ושלב 4, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, כולל 1,244 יחידות דיור. במסגרת שלב 5 יוקמו כאמור 1,510 יחידות דיור, והחברה צופה משלב זה מכירות בהיקף של כ-120 מיליון דולר ורווח גולמי בשיעור של 17%.

לאחרונה החברה פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2017 מהן עולה כי הכנסותיה ברבעון טיפסו לכ-40 מיליון דולר, ה-NOI ברבעון הראשון עלה בכ-24% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ל-5.7 מיליון דולר, ובנוסף רשמה החברה ברבעון רווח נקי בסך של כ- 1.3 מיליון דולר. ההון העצמי עלה לכ-142.5 מיליון דולר ומהווה כ-27.5% מסך מאזן החברה.

חברת מירלנד דיוולופמנט, בניהולו של רומן רוזנטל, עוסקת באמצעות חברות בנות ברכישה, ייזום ופיתוח של פרויקטים בתחום הנדל"ן ברוסיה. בפרויקט הדגל של החברה, פרויקט "טריומף" בסנט פטרסבורג, שהינו בהיקף של כ-8,500 יחידות דיור, שווקו עד כה כ-40% מהדירות (כ-3,500 דירות), והחברה ממשיכה להקים כיום שלבים נוספים של הפרויקט. בנוסף לחברה פעילות בתחום הנכסים המניבים ברוסיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il