TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB, מפרסמת היום את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2017


גב ים
הכנסות החברה מהשכרת מבנים ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו בסך של כ-109 מיליון ₪, לעומת כ-101 מיליון ₪ אשתקד, גידול של כ- 7.9%

ה- NOI הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2017 בסך של כ-105 מיליון ₪, לעומת כ-97 מיליון ₪ אשתקד, גידול של כ- 8.2%

ה- NOI מנכסים זהים (Same Property NOI) הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2017 בסך של כ-102 מיליון ₪, לעומת כ-97 מיליון ₪ אשתקד, גידול של כ- 5.8%

ה- EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2017 הסתכם בכ-98 מיליון ₪ לעומת כ-89 מיליון ₪ אשתקד, גידול של כ-10%

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2017 ב-80 מליון ש"ח, גידול של כ-12.5%, לעומת כ-71 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2017 בסך של כ-50 מיליון ₪, לעומת כ-83 מיליון ₪ אשתקד. ברבעון הראשון של שנת 2016 כלל הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות סך של 36 מליון ש"ח כתוצאה מהכנסה חד פעמית של שינוי שיעור מס החברות.

החברה השלימה בהצלחה הנפקה של אג"ח (סדרה ו') בתמורה לסך של כ-430 מליון ש"ח, בתשואת שוק צמודה למדד המחירים לצרכן בשיעור של 1.69%

סגי איתן, סגן יו"ר דירקטוריון גב-ים מקבוצת נכסים ובניין אמרה היום:
גב-ים מקבוצת נכסים ובניין IDB מסיימת את הרבעון הראשון של השנה עם גידול בהכנסות משכירות בכ-8% לסך של כ-109 מליון ש"ח, ובגילום שנתי - כ-440 מליון ש"ח. הגידול בהכנסות משכירות נובע בעיקר מאכלוס פרויקטים שהחברה יוזמת בתחום הליבה שלה - פארקי הייטק ומשרדים - ומהווה את הצמיחה הטבעית שלה. הכנסות אלו צפויות להמשיך לעלות עם אכלוסם של הפרויקטים שנמצאים כיום בהקמה בתל-אביב, חיפה, רחובות ובאר-שבע.
לחברה נכסים מניבים איכותיים ברחבי הארץ בתפוסה גבוהה של כ-98%, ומצבת נכסים זו צפויה לעלות והגיע לכ-990 אלף מ"ר, עם השלמתם של הפרויקטים שנמצאים כיום בייזום, גידול של כ-13% לעומת מצבת הנכסים של החברה כיום.
בד בבד עם תנופת הצמיחה של החברה, שומרת גב-ים על איתנות פיננסית ורמת נזילות גבוהה של כ-730 מליון ש"ח. החברה השלימה הנפקת אגרות חוב בדרך של הרחבת סדרה קיימת (סדרה ו') של החברה בעלת מח"מ 6, בתמורה של כ-430 מליון ש"ח, בתשואת שוק צמודה למדד המחירים לצרכן, בשיעור שנתי של כ-1.69%. מדובר בהבעת אמון בחברה מצד שוק ההון. יתרות הנזילות, תזרים המזומנים השוטף וגיוס האג"ח, ישמשו את החברה לפעילותה השוטפת ויאפשרו לה להמשיך ליזום ולממש את תכניות הפיתוח והצמיחה בשנים הקרובות.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים אמר היום:
שוק המשרדים ממשיך להפגין יציבות ועוצמה ומושפע מהצמיחה והשגשוג בענפי ההייטק. החברות המובילות והמיקומים המובילים ממשיכים לפגוש ביקושים חזקים ושוכרים איכותיים.
החברה מובילה כיום פעילות ייזום ובניה אינטנסיבית ורחבת היקף באיזורי ביקוש, הכוללת חמישה פרויקטים בהיקף של כ-160 אלף מ"ר, אשר כוללים בין היתר את שלב א' של פרויקט תוצרת הארץ בתל-אביב, אשר יושק ביום רביעי הקרוב, ה-24 במאי 2017, אותו מקימה החברה בשיתוף עם חברת אמות, הכולל מבנה עילי בשטח של כ-53 אלף מ"ר וחניון בשטח של כ-32 אלף מ"ר.
שוק המשרדים בתל-אביב חווה ביקושים חזקים ויציבים לשטחים איכותיים בבנייני Class A, באיזורי Prime Locations, עם שיעורי תפוסה גבוהים.
בנוסף, מקימה החברה את פרויקט מתם-ים בפארק מתם בחיפה; את הבניין השלישי בפארק גב-ים נגב; הבניין הרביעי בפארק גב-ים רחובות ושלב ג' של מבנה החניה העילי בפארק מתם בחיפה. עם השלמתם של פרויקטים אלו, תעמוד מצבת הנכסים המניבים של החברה על כ-990 אלף מ"ר, אשר יניבו, עם אכלוסם המלא, כ-510 מליון ש"ח בשנה. מהלכי הייזום האינטנסיביים, בליבת הפעילות של החברה, מהווים בסיס יציב ואיתן להמשך מגמת הצמיחה האורגנית של החברה בשנים הקרובות.
החברה ממשיכה להפגין עוצמה בפעילות הליבה שלה, ולהציג ביצועים מרשימים וחזקים הבאים לידי ביטוי בהמשך צמיחה עקבית בפרמטרים התפעוליים, הכוללים, בין היתר, גידול של כ-8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד בהכנסות מהשכרת מבנים, אשר הסתכמו בסך של כ-109 מליון ש"ח,; NOI אשר הסתכם בכ-105 מליון ש"ח, גידול של כ-8%; ו-EBITDA אשר הסתכמה בכ-98 מליון ש"ח, גידול של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם בתום הרבעון הראשון בסך של 50 מליון ש"ח, לעומת כ-83 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, יש לציין, כי ברבעון הראשון של שנת 2016 כלל הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות סך של 36 מליון ש"ח כתוצאה מהכנסה חד פעמית של שינוי שיעור מס החברות.
לחברה מצבת נכסים מניבים בשטח כולל של כ-887 אלף מ"ר, המרוכזים ב-15 ערים, 19 פארקי הייטק ותעשייה, מהגדולים והמובילים בארץ, ביניהם פארק מתם בחיפה, מרכזי הייטק בהרצליה פיתוח ופארק גב-ים נגב בבאר-שבע, בתפוסות גבוהות של כ-98%, ומבססת את המוניטין שלה ואת מעמדה כחברה מובילה בענף הנדל"ן המניב בישראל.
לחברה כ-440 לקוחות ביניהם חברות בינלאומיות וישראליות, מהמובילות בארץ ובעולם, כדוגמת אפל, גוגל, יאהו, מייקרוסופט, יבמ, פיליפס, אינטל, EMC, אלביט, סימנס, CERT IL (מרכז הסייבר הלאומי), GM, דויטשה טלקום, WEWORK, ריג'וס, פייזר, מלאנוקס ואחרים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il