TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קנדי ווילסון מודיעה על מכירת בניין משרדים של 130,000 רגל רבוע לג'יי. פי. מורגן כדייר הראשון בפרויקט קפיטל דוק שלה


מתחם המשרדים של קנדי ווילסון
כל הפרויקט של 660,000 רגל רבוע יושלם ב-2018

חברת ההשקעה בנדל"ן הגלובלית קנדי ווילסון (NYSE:KW), במיזם משותף עם Fairfax Financial Holdings Limited והסוכנות הלאומית לניהול נכסים (NAMA) הודיעו היום שבנק ג'יי. פי. מורגן (אירלנד) בע"מ (ג'יי. פי. מורגן) יהיה הדייר הגדול הראשון שהתחייב לפרויקט המאוד מבוקש קמפוס קפיטל דוק באמצעות הסכם מכירה עם מימון עתידי.
קפיטל דוק, שמשתרע על יותר מ-4.8 אקרים, תוכנן כדי לענות על הצרכים של העסקים הבינ"ל הרבים שנמצאים בדבלין וגדלים במהירות. קפיטל דוק, שנמצא ברציף סר ג'ון רוג'רסון, בלב אזור דוקלנדס של דבלין, הוא אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שנבנים מהיסוד בשלב אחד שיימסרו בדבלין, עם שטח חדש של יותר מ-660,000 רגל רבוע לשימוש מעורב. התוכנית דמוית הקמפוס מתוכננת על ידי חברת האדריכלות האירית זוכת הפרסים או'מהוני פייק ותכלול 345,000 רגל רבוע של שטחי משרדים בקפיטל דוק 100, 200 ו-300 ו-190 יחידות דיור באיכות גבוהה להשכרה עם נוף למים בשלושה כיוונים, כולל מגדל של 23 קומות שמסמן את שער הכניסה לעיר.
הדיירים בקפיטל דוק ייהנו מאמצעי הנוחות והשירותים המקצועיים של קנדי ווילסון כחלק מחיי היומיום שלהם עם 1.5 אקרים של שטחים ציבוריים חדשים, חנויות ומסעדות. קנדי ווילסון מספקת היצע של אמצעי נוחות פרימיום בדבלין מאז 2012 וקפיטל דוק יספק רמת שירות גבוהה יותר.
ג'יי. פי. מורגן ירכוש את "קפיטל דוק 200", בניין משרדים מובחר בשטח של בערך 130,000 רגל שפונה לעבר הנהר ליפי, באמצעות הסכם מכירה עם מימון עתידי שיקביל להשלמת הבניין שצפויה ברבעון השלישי של 2018. הבניין יכול להכיל יותר מאלף עובדים, ויהיה אחד מהבניינים עם המפרטים הגבוהים ביותר בדבלין, עם אישור LEED Gold.
"אנחנו נלהבים לקבל את ג'יי. פי. מורגן, באמצעות הרכישה שלו את קפיטל דוק 200, כדייר המשרדים הראשון הגדול שהתחייב בפרויקט הזה של קמפוס עם שימוש מעורב הטוב מסוגו, כדי להגדיל את עסקיו הקיימים ולעמוד בתוכניות שלו לטווח הארוך באירלנד", אמר וויליאם מקמורו, יו"ר ומנכ"ל קנדי ווילסון.
"המחויבות שלנו לקפיטל דוק התחילה ב-2012 כשרכשנו הלוואה שהובטחה על ידי בניין סטייט סטריט והאתר שלידו. הצוות שלנו המיר את ההלוואה הזאת לנדל"ן ישיר, הרכיב את האתר באופן אסטרטגי ובנה את המיזם המשותף עם NAMA והבטיח את תוכנית האב, והתוצאה היא בנייה ומסירה של החזון שלנו לקמפוס הדינמי הזה, שיתמלא באנרגיה כשאנו מקבלים את פניהם של עובדי ג'יי. פי. מורגן לקפיטל דוק".
"הבטחת דייר כל כך בולט כדי לעגן את רכיב המשרדים של קפיטל דוק היא מתן אישור משמעותי לערך ולחזון שלנו לגבי התוכנית האיקונית מלאת החיים הזאת", הוסיפה מרי ריקס, נשיאה ומנכ"לית של קנדי ווילסון אירופה. "שוק הדיירים בדבלין חזק ואנחנו במגעים פעילים ומתקדמים עם חברות איריות ובינ"ל שנמשכות לפרויקט קפיטל דוק ולחזון שלו, ורוצות לקבוע לעצמן בסיס בלב דבלין".
"לדבלין יש את קהיליות העסקים והטכנולוגיה מלאות החיים שמתאימות לחברה גלובלית כמו שלנו", אמרה קארין בריאנס, ממונה בכירה על המדינה בג'יי. פי. מורגן אירלנד. "לאור התנופה בעסקים המקומיים שלנו, הבניין החדש הזה נותן לנו מקום לגדול וגמישות בתוך האיחוד האירופי".
בנוסף למכירה של קפיטל דוק 200, הושגה גם הלוואת בנייה של 125 מיליון ליש"ט מדויטשה בנק לכל הפרויקט של 660,000 רגל רבוע. שתי אלה ביחד יממנו את רוב העלויות הנותרות של הפרויקט.
אודות קנדי ווילסון
קנדי ווילסון (NYSE:KW) היא חברת השקעה בנדל"ן גלובלית. קנדי ווילסון היא בעלים, מפעילה ומשקיעה בנדל"ן גם לבדה וגם באמצעות פלטפורמת ניהול ההשקעות שלה. קנדי ווילסון מתמקדת בנכסים רב משפחתיים ומסחריים שנמצאים במערב ארה"ב, בריטניה, אירלנד, ספרד, איטליה ויפן. כהשלמה לעסקי ההשקעות שלה, קנדי ווילסון גם מספקת שירותי נדל"ן בעיקר ללקוחות שהם ספקי שירותים פיננסיים. למידע נוסף על קנדי ווילסון, בקרו בבקשה: www.kennedywilson.com
אודות NAMA
NAMA [הסוכנות הלאומית לניהול נכסים] מחויבת לפשט את הפיתוח של שטחי משרדים מדרגה A ומבני מסחר, מגורים ותרבות באזור הפיתוח האסטרטגי דוקלנדס בדבלין ופועלת יחד עם שותפי מיזמים משותפים, חייבים וכונסי נכסים מתוך מחשבה על המטרה הזאת.
NAMA החזיקה במקור 75% בעלות על 22 הקטרים של קרקע בלתי מפותחת באזור הפיתוח האסטרטגי דוקלנדס בדבלין. מעריכים ש-4 מיליון רגל רבוע של שטחים מסחריים ויותר מ-2,000 דירות יימסרו בסופו של דבר ב-15 האתרים שבהם NAMA החזיקה במקור אחוזי בעלות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il