TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכשרת הישוב: ביקושי יתר של כ-390 מיליון שקל בהנפקת האג"ח - פי 5 מהסכום שביקשה החברה לגייס


הכשרת הישוב
החברה גייסה במסגרת השלב המוסדי כ-76 מיליון שקל

המכרז המוסדי להרחבת סדרת אג"ח קיימת (סדרה 20) ננעל בריבית של 2.8% הנמוכה מהריבית המקסימלית בשיעור של כ-3.4% שהציעה החברה למשקיעים

תומר כץ, סמנכ"ל השקעות ופיתוח עסקי של הכשרת הישוב: "אנו מודים למשקיעים על הבעת אמון נוספת בהכשרת הישוב ובהנהלתה כפי שבאה לידי ביטוי בביקושי היתר ובריבית שנקבעה בשלב המוסדי. הגיוס הנוכחי מצטרף לשורה של גיוסים אשר הביאו להארכת מח"מ ההלוואות, הגדלת הגמישות הפיננסית והפחתת הוצאות המימון באופן משמעותי. אני מאמין כי המשך יישום האסטרטגיה למיקוד פעילותה בתחום הנדל"ן יחד עם הצפת הערך בקידום התב"עות המשמעותיות בנכסי החברה, ימשיך את מגמת הזינוק במחיר מניית החברה וכן גם במחיר אגרות החוב שלה ".

חברת הכשרת הישוב השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב בדרך של הרחבת סדרה קיימת (סדרה 20). כוונת החברה המקורית היתה לקבל הזמנות בהיקף של כ-76 מיליון שקל בשלב המוסדי. בפועל, התקבלו בשלב זה הזמנות בהיקף כולל של כ-390 מיליון שקל – פי 5 מהסכום המקורי שהחברה ביקשה לגייס. השלב הציבורי מתוכנן להתקיים בימים הקרובים.

בנוסף לביקושי היתר הגבוהים שנרשמו, ננעל השלב המוסדי בריבית של 2.8% בהשוואה לריבית הנקובה של אגרות החוב (סדרה 20) שהינה בשיעור 3.25%.

אגרות החוב מסדרה 20 הינן צמודות למדד המחירים לצרכן, אינן מגובות בביטחונות ומדורגות על ידי מעלות S&P בדירוג של 'ilA-' עם אופק יציב. מח"מ הסדרה הינו כ-4.8 שנים והיא עומדת לפירעון בחמישה תשלומים שנתיים רציפים ושווים בין השנים 2020 - 2024.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי, רוסאריו חיתום, איפקס חיתום, דיסקונט חיתום, ברק קפיטל, אפסילון חיתום, ענבר הנפקות, אגוז הנפקות וא.ס. ברטמן השקעות. יוחי קורמן שימש כיועץ ההנפקה.

בחודש מרץ האחרון פרסמה החברה את התוצאות הכספיות לשנת 2016, מהן עולה עליה של כ-7.5% ברווח הנקי של החברה לכ-126 מיליון שקל, בהשוואה לכ-117 מיליון שקל בשנת 2015. הכנסות החברה בשנת 2016 הסתכמו בכ-612.4 מיליון שקל, בהשוואה לכ-747.3 מיליון שקל בשנת 2015. מתחילת שנת 2017 מניית החברה זינקה בכ- 55%.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים". מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il