TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות ניירות ערך אישרה לאנגל משאבים לפרסם תשקיף מדף לגיוס הון נוסף


אנגל משאבים
לאחר שהשלימה גיוס של כ-202 מיליון שקל בהנפקת האג״ח לפני מספר שבועות, רשות ניירות ערך אישרה לחברת אנגל משאבים לפרסם תשקיף מדף לגיוס הון נוסף.
רשות ניירות ערך אישרה לאנגל משאבים לפרסם תשקיף מדף לגיוס הון נוסף

לאחר שהשלימה גיוס של כ-202 מיליון שקל בהנפקת האג״ח לפני מספר שבועות, רשות ניירות ערך אישרה לחברת אנגל משאבים לפרסם תשקיף מדף לגיוס הון נוסף.

מחברת אנגל משאבים נמסר כי פרסום תשקיף המדף הוא מכיוון שהיא שוקלת אפשרויות גיוס חוב והון במהלך השנה הקרובה בהתאם להזדמנויות העסקיות שיעמדו בפניה.

אחרי שנים של הפסדים, ותקופה ארוכה של טלטלה בחברה ומכירת החברה מבוימלגרין לקבוצת גבאי, חברת הנדל״ן אנגל משאבים דיווחה לראשונה על מעבר לרווח נקי ברבעון השלישי של 2016. החברה דיווחה על רווח של 124.9 מיליון שקל בשורה התחתונה ברבעון, מה שמעביר אותה גם לרווח של 66.9 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2016. לשם השוואה, את 2015 כולה סיימה אנגל משאבים בהפסד של 46.3 מיליון שקל, ואת תשעת החודשים הראשונים של 2015 היא סיימה בהפסד של 27.7 מיליון שקל.

כמו כן, מדובר בדו״ח הכספי הראשון מזה זמן רב בו רואי החשבון של החברה לא צירפו הפניית תשומת לב בחוות הדעת.

אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת דיוויד מוריס וקבוצת גבאי, שבניהולו של אלי גבאי, היא אחת מקבוצות הנדל"ן הבולטות בישראל, כאשר מאז הקמתה בנתה למעלה מ-10 אלף יחידות דיור. הקבוצה בונה ומנהלת נכסים רבים ברחבי הארץ, ובהם נכסים מניבים, משרדים ובנייני מגורים. הקבוצה מבצעת בין היתר פרויקטי התחדשות עירונית.

לאנגל משאבים נדל"ן מניב בשטח כולל של 48 אלף מ"ר, בשווי (הוגן) של כ-290 מיליון שקל, המניב לה הכנסות שנתיות בהיקף של כ-29 מיליון שקל. כמו כן, לחברה פרויקטי מגורים שונים ובהם – פרויקט פינוי בינוי בשכ' הדר יוסף בת"א, פרויקט התחדשות עירונית בבת ים, ופרויקטים בבלגרד ופראג.

קבוצת גבאי, המחזיקה בשליטה באנגל משאבים ביחד עם קבוצת דיוויד מוריס, הוקמה לפני כשלושה עשורים, ופועלת בתחום הנדל"ן למגורים ונכסים מניבים בישראל. הקבוצה יוזמת, מתכננת ובונה בביצוע עצמי, פרויקטים של מגורים ברחבי הארץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il