TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המוסדיים הזרימו ביקושים של למעלה מחצי מיליארד שקל בהנפקת אג"ח של ריט 1


ריט1
דרור גד, יו"ר ריט 1: "היכולת של ריט 1 לגייס בהתרעה של יום כ-171מיליון שקל, עם ביקושים גבוהים בהרבה– מעידה על עומק השותפות בין החברה לבין משקיעיה. חוק הריטים מייצר ודאות לתקופות ארוכות, דבר שקשה למצוא כדוגמתו בחברות נדל"ן אחרות"

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן מניב המובילה בישראל, הודיעה היום כי השלימה גיוס של כ 171 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב צמודות למדד. להנפקה הוזרמו ביקושים של למעלה מ-500 מיליון שקל מצד גופים מוסדיים מובילים. השלב הציבורי של ההנפקה צפוי להיערך ביום רביעי. תמורת ההנפקה צפויה לשמש להמשך רכישת נכסים וכן לתשלום דיבידנד של כ-22.1 מיליון שקל למשקיעי הקרן, בהמשך החודש.
מדובר בהרחבה של שתי סדרות אג"ח – אג"ח ד' צמודה למדד עם מח"מ 5.3 שנים ואג"ח ה', גם היא צמודה למדד, במח"מ של 7.2 שנים. המוסדיים הזרימו ביקושים של כ-271 מיליון שקל לאג"ח ד', מתוכם בחרה החברה לגייס כ-81 מיליון שקל, והריבית במכרז נסגרה על 1.6%. לאג"ח ה' הוזרמו ביקושים של כ-231 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-90 מיליון שקל, והריבית נסגרה על 2.17%. ווליו בייס הובילה את ההפצה ביחד עם אקסלנס חיתום, ברק קפיטל, רוסאריו, דיסקונט, מנורה, ענבר ואם.די גרופ
זהו גיוס האג"ח השני של ריט 1 השנה. מוקדם יותר, בחודש יוני, גייסה החברה כ-212 מיליון שקל באג"ח צמודות למדד בריבית קבועה ל-9 שנים.
דרור גד, יו"ר ריט 1, אמר: "היכולת של ריט 1 לגייס בהתרעה קצרה של יום אחד כ171 מיליון שקל, עם ביקושים גבוהים בהרבה של 500 מיליון שקל – מעידה על עומק השותפות והאמון שנוצרו לאורך השנים בין החברה לבין משקיעיה. מעבר לכך, חוק הריטים מייצר ודאות לתקופות ארוכות, דבר שקשה למצוא כדוגמתו בחברות נדל"ן אחרות".
ריט 1 ביצעה מתחילת השנה מספר עסקאות בולטות: בתחילת אוגוסט רכשה ריט 1 50% ממתחם "הוליס" באלון תבור, תמורת 45 מיליון שקל. המתחם כולל 5 מבנים בשטח בנוי של כ-42 אלף מ"ר, המשמשים לצורכי תעשייה ולוגיסטיקה ומושכרים ל-5 שוכרים לתקופות שכירות משתנות. בחודש מאי השלימה הקרן את רכישת " גלובל פארק" בלוד יחד עם קרן הריט סלע קפיטל, כאשר חלקה של ריט 1 בתמורה מסתכם בכ-97.6 מיליון שקל. כל אחת מהקרנות תחזיק בב-50% מהמתחם והוא ינוהל על ידי ריט 1. בפברואר חתמה ריט 1 על הסכם, במסגרתו מכרה ברווח משמעותי את חלקה במטלון סנטר בפתח תקוה תמורת 35.7 מיליון שקל.
אודות ריט 1:
ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי המאפשרת למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. ממועד הקמתה רכשה ריט 1 31 נכסים מניבים בשווי של כ - 3.4 מיליארד שקל. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il