TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פסגות: אפסייד של 12% בעזריאלי


תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות עזריאלי לרבעון השלישי
להלן עיקרי ההמלצה
תוצאות המצביעות על חוזק החברה. מעלים המלצה.

NOI - עליה של 4% (13מש"ח) לעומת הרבעון המקביל, 2% מתוכה הינה מנכסים זהים והשאר מנכסים חדשים כגון קניון רמלה ודיור מוגן. העליות הן למרות ירידה ב-NOI מהפעילות בארה"ב בשל יציאה של שוכר. העליה במגזר הקניונים בישראל נאמדת בכ-1% (2 מש"ח) ובמגזר המשרדים בכ-6% (6 מש"ח) חלק מהעליות נובע מהמשך אכלוס המתחם בחולון והשאר מחידוש חוזים בעליית שכר דירה.
שערוכים - נרשמו שערוכים בהיקף של 127מעדכון הערכות שווי לנכס קרקע (פרויקט אפטאון) ופרויקט ראשונים שבהקמה.
FFO– ה-FFO גדל לעומת הרבעון הקודם מ-228 ל-244. עם זאת מרבית העליה נובעת מקבלת פקדונות דיירים בפרויקט דיור מוגן שאוכלס לראשונה. לרעה פגע ב-FFO הגידול בחוב שיתהפך ברגע שהחברה תפרע חובות ישנים יותר.
שוק הקניונים עדיין חזק והביקוש לשטחי מסחר בנכסים המובילים קיים כאשר רשתות חדשות ממשיכות להיכנס לארץ ורשתות קיימות מתפתחות לכיוונים נוספים. עם זאת, הסביבה כיום מאתגרת יותר, בעיקר באזורים בהם התחרות גברה וגם בשל השפעת הגידול בצריכה באינטרנט.. להערכתנו לא צפויה כרגע השפעה מהותית על ה NOI מנכסים זהים של החברה, הואיל וקיים פיזור אופטימלי של הנכסים ומרביתם נחשבים מהמובילים בארץ. אלו עשויים לפצות על תוצאות חלשות בנכסים פחות מוצלחים או כאלה הסובלים מתחרות. בנוסף, הטבות לשוכרים (השתתפות בהוצאות, מבצעי קד"מ והשקעות בנכסים) בדרך כלל לא יבואו לידי ביטוי ב-NOI אלא בסעיפים אחרים במאזן או ברווח והפסד. החברה מדווחת על גידול מרשים של 6% בפדיונות המתפרש על פני כל הקניונים. מה שמעיד על כך שמצבם של הקניונים החזקים הוא טוב. גם נתוני הגידול בצריכה הפרטית תומכים בנתונים אלו.
בשוק המשרדים, נראה כי החשש מעודף היצע בתל אביב קצת נרגע לאחר ההצלחה הגדולה באכלוס בניין אטריום של אמות ובהתקדמות במגדל שרונה של עזריאלי וכן בנכסים אחרים באזור. עודף היצע עשוי לבוא מכיוון קבוצות רכישה שלא בהכרח מתחרות על אותם שוכרים כמו החברות. בנוסף ישנם ביקושים גבוהים מאוד במתחמי היי טק (תומך גם כן בחברה).
ייזום – פעילות הייזום נמשכת בקצב גבוה ואף מתרחבת לאחר שהחברה רכשה קרקעות נוספות בחולון וזכתה במכרז לדיור מוגן בראשל"צ. בשרונה הושכרו כבר 58אלף מ"ר (כ-50% מהפרויקט), קצב מרשים מאוד. בראשונים שייפתח במחצית הראשונה של 2017 הקניום כמעט מושכר במלואו והושכרו כמחצית משטחי המשרדים.. החברה מדווחת על מגעים להשכרת כל שטחי משרדים נרחבים בפרויקט עזריאלי טאון שיושלם רק בשנת 2020. בנוסף יוקם בעתיד מגדל נוסף במרכז עזריאלי ויורחב הקניון, ישופץ קניון מלחה ואנו מניחים כי יקרו עוד דברים, גם בתחום הדיור המוגן וכן בתחום שילוב המסחר באינטרנט במסחר בחנויות. סך ההשקעות בנכסים אלו כבר עומד על כ-3.2 מיליארד ₪ כאשר עוד יותר מ-3 מיליארד ₪ יושקעו לאורך השנים. כן נרכש מבנה משרדים בטקסס.

בשורה התחתונה: אנו סבורים כי גם החברה תמשיך להציג דוחות טובים עם יציבות יחסית בהכנסות מנכסים זהים כאשר פעילות הייזום המאסיבית (שרק הולכת ומעצמת) תייצר ערך רב כאשר ה-FFO של החברה אמור לעלות בצורה דרמטית בשנים הקרובות בעקבות השלמת פרויקטים שהחלו, ובנוסף יעלה בזכות הירידה בהוצאות המימון. הצמיחה תימשך עם ייזום פרוייקטים גדולים גם לאחר מכן. הריבית הנמוכה תשמור על שווי נכסי החברה (שמהוונים בשמרנות יתרה) גם אם תהייה עליית ריבית מסויימת. אנו מעלים מחיר יעד מ-167₪ ל-175₪ בזכות הגידול בהיקף הנכסים ובשוויים בעיקר, גבוה בכ-12% ממחיר המניה. אי לכך אנו מעלים את המלצתנו לתשואת יתר, לאחר שבמחצית השנה האחרונה היינו ניטראליים על המניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il