TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באר שבע: 28 קוטג'ים נפתחו לשיווק בפרויקט אביסרור בשכונת נווה נוי


בשל פתיחתו לשיווק של שלב ב' החברה החליטה לצאת במבצע : תינתן הנחה של כ- 100 אלף שקל במחירי הקוטג'ים
כמו כן 5 הרוכשים הראשונים יזכו גם לתנאי מימון מיוחדים כך שניתן לשלם 20% במועד החתימה על ההסכם והיתרה לקראת האכלוס

מחיר לאחר ההנחה: קוטג' בן 5 חדרים החל מ- 1.750 מיליון שקל

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה, כי שלב ב' בפרויקט אביסרור בנוה נוי, הכולל 28 קוטג'ים דו משפחתיים, נפתח לשיווק והמכירות בעיצומן.

בשל פתיחתו לשיווק של שלב ב' בפרויקט החליטה החברה לצאת במבצע במסגרתו תינתן הנחה של כ- 100 אלף שקל במחירי הקוטג'ים. כמו כן 5 הרוכשים הראשונים יזכו גם לתנאי מימון מיוחדים כך שניתן לשלם 20% במועד החתימה על ההסכם והיתרה לקראת האכלוס. מחיר לאחר ההנחה: קוטג' בן 5 חדרים החל מ- 1.750 מיליון שקל.

בנוסף החברה מסרה כי בניית שלב א' מתקדמת וכי נותרו לשיווק בשלב זה מספר קוטג'ים בודדים אשר צפויים להתאכלס כבר בעוד כ- 18 חודשים.

הפרויקט ממוקם בשכונה המבוקשת בבאר והוא כולל בסך הכל 36 קוטג'ים בני 5 חדרים אשר לחלקם גם מרתף גדול.

יורם אביסרור, סמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו, ציין כי "הפרויקט רושם הצלחה גדולה שכן בניית הפרויקט מתקדמת וכבר פתחנו לשיווק את שלב ב' בפרויקט. הביקוש הגדול לצמודי קרקע בעיר מוכיח את עצמו ובעיקר ביקוש גדול להתגורר בשכונת נווה נוי שהיא אחת השכונות הטובות והמבוקשות בעיר. הפרויקט מוקם בחלקה המזרחי של שכונת נווה נוי המאופיינת בבנייה צמודת קרקע מה שמשווה לה אווירה כפרית ונעימה. כמו כן הפרויקט יוקם בסמוך למרכז קניות חדש, בסמוך ל-YES פלאנט וכן בסמוך לקניון MALL 7".


חברת אביסרור מקימה בבאר שבע מספר פרויקטי מגורים: פרויקט גרנד אביסרור בשדרות טוביהו, פרויקט מגדלי אביסרור בשדרות רגר, פרויקט צמרת אביסרור - מגדל יוקרה בנווה זאב, פרויקט רמת אביסרור בשכונת רמות,, פרויקט אביסרור בנווה נוי הכולל קוטגים דו משפחתיים, שלב ב' בפרויקט נמצא כרגע בשיווק ופרויקט נופי אביסרור 2 בשכונת רמות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il