TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עדכוני הנדל"ן החמים


יורו ישראל סיימה למכור את הבניין השלישי בפרויקט "יורו בנווה יעקב" בירושלים, קרסו נדל"ן פתחה את המרכז המסחרי השכונתי הראשון שלה בהשקעה כוללת של כ- 66 מיליון ש"ח
חברת יורו ישראל מדווחת כי סיימה למכור את הבניין השלישי בפרויקט "יורו בנווה יעקב" בירושלים. הפרויקט ממוקם בשכונת נווה יעקב בצפון ירושלים, וכולל 78 יחידות דיור ב-4 בניינים בני 9 קומות. עד כה נמכרו בפרויקט 64 דירות. 2 הבניינים הראשונים נמצאים בשלבי גמר ואכלוסם צפוי לינואר 2017. תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

בבניין הרביעי והאחרון הנמצא היום בשיווק נמכרות דירות 5 חדרים החל מ-1.88 מיליון שקל ודירות 6 חדרים החל מ-1.98 מיליון שקל.

עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל "שכונת נווה יעקב היא האלטרנטיבה היחידה למגזר החרדי שניתן לרכוש בה דירה במחירים סבירים יחסית לעיר, שכן השכונות החדשות האחרות המיועדות למגזר מאד יקרות. מכיוון שכך הביקוש לפרויקט הזה עצום, והמכירות מתקדמות בקצב מהיר"



קרסו נדל"ן פתחה את המרכז המסחרי השכונתי הראשון שלה ברשת מרכזי הקניות השכונתיים, בשכונה הירוקה ביבנה בהשקעה של כ- 66 מיליון ש"ח. החברה החליטה למתג את כל מרכזי הקניות שייפתחו בשנים הקרובות ברחבי הארץ תחת המותג "המרכז".

"המרכז" בשכונה הירוקה ביבנה משתרע על פני כ- 4,000 מ"ר בשלושה מפלסי מסחר וחניון תת קרקעי. המרכז בתכנונו של האדריכל אבנר שר נפתח לפני במהלך חודש יוני בהשקה שקטה וכולל תמהיל מגוון של בתי עסק ביניהם פיצה האט, מאפיית שיבולת השרון, פט ביי, תבליני א.א, בית הקפה הצרפתי קפה ליון שפתח את הסניף הראשון שלו מחוץ לאשדוד, סטודיו סי, מרפאת שיניים עירונית של "כללית סמייל" , care לייזר, וסניף של קופת חולים מאוחדת. דמי השכירות במרכז עומדים על כ-150 שקל למ"ר בממוצע בשטחי המסחר.
לדברי ירון צוברי, סמנכ"ל השיווק בקרסו נדל"ן, "שוק הקניונים בישראל ובייחוד במרכז הארץ רווי. אחת הדרכים של הקמעונאים להמשיך ולצמוח הוא לפתוח חנויות או סניפים במרכזי הערים והשכונות. נוסף על כך, זיהינו מגמה של קמעונאים לצאת מקניוני הענק לטובת מרכזי קניות קטנים יחסית הקרובים לשכונות המגורים. מבחינת הקמעונאים מדובר בפלח שוק המחפש שירותים בסיסיים קרוב למקום המגורים, שניתן להגיע אליו לקניות או בילוי בהליכה קצרה. בנוסף מבנה המרכז השכונתי מאפשר דמי ניהול נמוכים בכ30% ויותר מאשר בקניונים".

המרכז של קרסו נדל"ן בשכונה הירוקה ביבנה הינו המרכז הראשון מתוך רשת מרכזי מסחר שכונתיים, שהחברה מפתחת ומקימה ברחבי הארץ. החברה מקימה כיום את המרכז השכונתי בשכונת נופי הסלע במעלה אדומים שיפתח לקהל בתחילת שנת 2017 . החברה מקימה יחד עם שותפיה בשכונת רוממה החרדית בירושלים, מרכז מסחרי גדול בן כ- 7,500 מ"ר בפרויקט "פסגות ירושלים" המיועד למגזר החרדי. המרכז צפוי להיפתח בסוף שנת 2016 . לפני מספר חודשים החברה החלה בבניית המרכז של קרסו באבן יהודה, בהשקעה של כ- 58 מיליון שקל. בנוסף, מקימה החברה בסמוך לצומת חולון , מתחם קניות המושכר כולו למרכול מרשת "יוחננוף" בשטח של כ- 5,000 מ"ר.

לדברי צוברי "ההחלטה היכן להקים מרכז קניות ובאיזה שטח, היא פועל יוצא של היקף האוכלוסיה בשכונה. גודל המרכז משתנה בהתאם לגודל השכונה ובהתאם לחתך הסוציו אקונומי של תושביה. תמהיל החנויות במרכזי הקניות הללו דומים על פי רוב ותפקידן לספק שרות יומיומי לתושבי השכונה.

חברת יורו ישראל פועלת בירושלים משנת 2000. כיום יש לחברה 3 פרויקטים בעיר: יורו גולד בהר חומה עם 122 יח"ד, יורו בפסגת זאב עם 24 יח"ד ויורו בנווה יעקב עם 78 יח"ד. בנוסף, לחברה פרויקט של 32 יח"ד באריאל, 96 יח"ד במודיעין, 190 יח"ד בפתח תקווה, 230 באשקלון ו-47 בראש העין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il