TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הועדה המחוזית המליצה להפקדה את פרויקט פינוי בינוי בקריית אונו


עמי פרץ
930 יחידות דיור חדשות ב- 9 מגדלים וכ- 2,500 מ"ר שטחי מסחר
הועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תכנית פינוי בינוי שיזמה בוני התיכון בסדר גודל עצום בקריית אונו: 930 דירות חדשות במקומן של 328 דירות ישנות, וכ- 2,500 מ"ר שטחי מסחר על שטח של כ- 43 דונם, לאורך רחוב לוי אשכול ובין הרחובות ש"י עגנון ויחזקאל. בוני התיכון תדאג לפינויים של 15 הבניינים הישנים ולבניית הפרויקט. מדובר בפרויקט התחדשות העירונית הגדול ביותר שאושר באזור.

על פי התכנית, יוקמו 9 מגדלים חדשים בני 16- 20 קומות, שיכללו בין היתר, 20% דירות קטנות בשטחים של בין 75-87מ"ר (פלדלת). לאחר מילוי תנאים תועבר התכנית לשלב ההתנגדויות.

הפרויקט יכלול חזית מסחרית בקומת הקרקע, לכיוון רחוב לוי אשכול וכן מבני ציבור. במסגרת ההסכם עם הדיירים הקיימים, הם יהיו זכאים לדירות חדשות בנות 3-5 חדרים (בהתאם לשטח הדירה הקיים), הכוללות מרפסת שמש, חניה תת-קרקעית ומחסן. את התוכנית תכנן משרד משה צור אדריכלים.

הדמיית פינוי בינוי

עמי פרץ, מנכ"ל בוני התיכון: "בוני התיכון רואה חשיבות רבה בתחום ההתחדשות העירונית ומשקיעה זמן ומשאבים רבים באיתור פרויקטים מסוג זה, בקידומם, בהשבחת שכונות וותיקות וביצירת שכונות חדשות. אנו מברכים את וועדות התכנון שסייעו לנו בקידום תכנית כל כך גדולה שתשנה את האזור ותיצור סביבת מגורים חדשה וייחודית לרווחת הדיירים ותושבי העיר".

בנוסף, דווחה אתמול חברת בוני התיכון כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב שלה, בו נרשמו ביקושי יתר בהיקף כולל של כ-90 מיליון שקל (היקף הגיוס המקורי עמד על כ-50 מיליון שקל). בסך הכל, השלימה בוני התיכון גיוס של כ-40 מיליון שקל בשלב המוסדי והיא עתידה לגייס היום עוד 10 מיליון בשלב הציבורי. כספי ההנפקה מיועדים לפירעון סופי ומוחלט של החוב לאוריגו ולפיתוח פעילותה העסקית של החברה. את הגיוס ביצעה באמצעות הנפקת סדרה חדשה- אג"ח יא'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il