TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקאות דירות חדשות


בכמה נמכרה דירת 4 חדרים חדשה בחדרה? מספר עסקאות רכישה לדירות חדשות שבוצעו בפרויקטים שונים בחברת הנדל"ן עמרם אברהם. איפה נמכרה דירה ב784 אלף שקל?
בפרויקט "סימפוני" – פרויקט מחיר למשתכן בו זכתה חברת הנדל"ן עמרם אברהם במתחם כורדני הממוקם ממערב לקריון ובקרבה לרצועת החוף. זהו מתחם המשתרע על שטח של כ – 833 דונם ונועד לבניית 3,500 יחידות דיור. נכון להיום שווקו כ – 1,820 דירות בתוספת 1,028 יחידות הדיור האחרונות ששווקו במסלול מחיר למשתכן.
החברה תקים 5 בניינים בבנייה מדורגת, בני 8 – 7 קומות, בכל בניין 26 דירות.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של החברה מוסר, כי הסתיים תהליך תכנונו של הפרויקט והוא יכלול תמהיל דירות מגוון. יהיו בו דירות 5, 4, 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
גייר – "במהלך חודש אוגוסט זומנו הזוכים למשרדי החברה לפי סדר הזכייה שנקבע בהגרלה שנערכה ע"י משרד השיכון והבינוי על מנת לבחור את דירתם.
כך לדוגמא: . דירת 3 חדרים, בשטח של כ – 78 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 40 מ"ר, בקומה 5 מתוך 7 קומות, נמכרה במחיר של כ – 784 אלף שקל.
. פנטהאוז 4 חדרים, בשטח של כ – 126 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 48 מ"ר, בקומה 7, נמכר במחיר של כ – 1,270 מיליון שקל.

אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה מוסיף, אנו שמחים שתכניות הממשלה, משרדי האוצר והשיכון קורמות עור וגידים, אנו מצפים שהפרויקט יקודם במסגרת המדיניות הממשלתית החדשה כמה שיותר מהר, ללא הצבת קשיים ובירוקרטיה מיותרת, מה שיאפשר לחברות הזוכות בנייה בהקדם האפשרי, זאת על מנת לאפשר לזכאים שרכשו לגור בדירות בהקדם האפשרי.
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה: " נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה לרכוש דירה".

בפרויקט "GO IN" בקרבת שכונת בית אליעזר בעיר חדרה של חברת הנדל"ן עמרם אברהם וחברת לניב הנדסה, הממוקם ברחוב: יפה נוף, והמשתרע על פני שטח של כ – 4.2 דונם, והכולל בתוכו 2 מבני מגורים בני 10 קומות כל אחד, כאשר בכל קומה 4 דירות, סך הכל 72 יחידות דיור.
תמהיל הדירות מגוון: דירות 5 חדרים בשטח של כ – 131 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 13 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ – 112 מ"ר עם מרפסות שמש בשטחים של בין 10 מ"ר ל – 13 מ"ר, דירות 3 חדרים בשטח של כ – 94 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר, דירות גן עם שטח גינה של כ – 180 מ"ר ופנטהאוזים.

כך לדוגמא: . דירת 4 חדרים, 112 מ"ר ו - 14 מ"ר מרפסת, בקומה ה – 1 מתוך 10, נמכרה במחיר של כ – 1,245 מיליון שקל. אכלוס נובמבר 2017.
. דירת גן 5 חדרים בשטח של כ – 131 מ"ר עם גינה בשטח של כ – 156 מ"ר, נמכרה במחיר של
כ – 1,500 מיליון שקל. אכלוס דצמבר 2017.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן עמרם אברהם אומר, כי באזור האמור הפרויקט מציג סטנדרט מגורים ואיכות חיים גבוהה, כך לדוגמא, יוכלו הרוכשים ליהנות ממפרט טכני איכותי הכולל בין השאר: חשמל "בית חכם" עם פאנל שליטה ובקרה מרכזי, הכנה למערכת מיזוג אויר מרכזית, מערכת חימום סולארית, הכנה למערכת קולנוע ביתי, הכנה לחימום מים בגז, נורות "לד" חסכוניות בשטחים הציבורים, הפרדת פסולת רטובה ויבשה ומתקני איסוף פסולת, מועדון דיירים, חניה פרטית לכל דירה, ועוד. יחד עם זאת האזור בו מוקם פרויקט המגורים "GO IN" ממצב את עצמו כאלטרנטיבת מגורים ראויה לזוגות צעירים ולמשפחות צעירות מבוססות על פני שכונת בית אליעזר ושכונת הפארק, במיוחד לאור העובדה שרובם מעוניינים להישאר לגור בקרבת מגורי ההורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il