TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח הראשון בישראל יוצא לדרך


אפריקה ישראל מגורים ואפריקה ישראל נכסים הודיעו במהלך ועידת הנדל"ן והדיור לצעירים על פתיחת השיווק של 273 יח"ד בפרויקט מתחם הכוכבים בשכונת גליל ים בהרצליה
 סביוני גליל ים for rent, המהווה המשך לשכונת גליל ים, כולל חמישה בנייני מגורים חדשים ו-273 יח"ד בתמהיל מגוון של דירות 2, 3, ו-4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

 במסגרת הפרויקט, באפשרותם של זוגות צעירים העומדים בקריטריונים של משרד השיכון לשכור דירה לטווח ארוך של עד 10 שנים בלב אזור הביקוש, תמורת תשלום שכר דירה מפוקח. כאשר, 68 מהדירות יושכרו על פי הגרלה לצעירים במחירים מוזלים וקבועים, ו-205 יושכרו במחירי שוק חופשי מפוקחים וקבועים.

 בכך, מאפשר הפרויקט לזכאים להתגורר לאורך שנים ארוכות בדירה חדשה במיקום מבוקש ואטרקטיבי, תוך הבטחת שכר דירה קבוע וידוע מראש ומבלי להתפשר על טיב ואיכות.

♣ הפרויקט הוקם בזמן שיא, בתוך פחות מ-30 חודשים מיום זכייתן של החברות במכרז, בשיתוף עם עיריית הרצליה וחברת דירה להשכיר. הפרויקט צפוי להתאכלס בנובמבר 2016.

♣ אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אפריקה ישראל מגורים שמחה לקחת חלק בפרויקט הדיור להשכרה הראשון בארץ, התואם את האסטרטגיה העסקית להרחבת היקף פעילותה המסורתית ואיתור מנועי צמיחה חדשים בלב אזורי הביקוש. החברה מברכת כל יוזמה שתסייע להורדת יוקר המחייה ומאמינה כי מהלך זה הינו ראשון בסדרת מהלכים שיכולים לתרום לכך. אנו מקווים שנראה יותר ויותר פרויקטים מסוג זה אשר מיטיבים גם עם השוכרים וגם עם היזמים".


♣ אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים: "מנקודת מבטו של הציבור הישראלי, אדם המעוניין להבטיח את מקום מגוריו לאורך שנים, מוכרח לקנות דירה. אין לי ספק שחלק נכבד מאותו ציבור ישקול בחיוב השכרת דירה, אם יובטח שיוכל לגור בה לאורך שנים בשכר דירה תחת פיקוח. אף-על-פי שבנקודת הזמן הזו שוק השכירות המוגנת בישראל עודנו בחיתוליו, מכרזי הדיור להשכרה שמקדם משרד האוצר מהווים צעד הכרחי ונכון למיצוי הפוטנציאל של אלטרנטיבת מגורים זו. בפרויקט בגליל ים, בדומה לפרויקטים דומים אחרים אותם אנו מקדמים בגרמניה ובמדינות נוספות, בכוונתנו להציע ללקוח הישראלי מוצר המשלב איכות גבוהה, לצד תחזוקה ותפעול מקיפים".

במהלך ועידת הנדל"ן והדיור לצעירים שנערכה היום (יום שני ה-06 ביוני 2016),הודיעה אפריקה ישראל כי פתחה בשיווקן של 273 יח"ד בפרויקט סביוני גליל ים for rent בשכונת גליל ים בהרצליה, פרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח הראשון בישראל.

פרויקט סביוני גליל ים for rent הוקם כמענה איכותי למצוקת הדיור בישראל. במסגרתו, באפשרותם של זוגות צעירים העומדים בקריטריונים של משרד השיכון לשכור דירה לטווח ארוך של עד 10 שנים בלב אזור הביקוש, תמורת תשלום שכר דירה מפוקח. כאשר, 68 מהדירות יושכרו על פי הגרלה לצעירים במחירים מוזלים וקבועים, ו-205 יושכרו במחירי שוק חופשי מפוקחים וקבועים.

בכך, מאפשר הפרויקט לזכאים להתגורר לאורך שנים ארוכות בדירה חדשה במיקום מבוקש ואטרקטיבי, תוך הבטחת שכר דירה קבוע וידוע מראש ומבלי להתפשר על טיב ואיכות.

סביוני גליל ים for rent, שמהווה המשך לשכונת גליל ים, כולל חמישה בנייני מגורים חדשים ו-273 יח"ד בתמהיל מגוון של דירות בנות 2, 3, ו-4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

אפריקה ישראל תהיה האמונה הבלעדית על הפיתוח, ההקמה וכן על תפעולו וניהולו של פרויקט סביוני גליל ים for rent במשך 20 השנים הבאות, באמצעות החברות הבנות: יזמית הנדל"ן למגורים אפריקה ישראל מגורים; אפריקה ישראל נכסים המתמחה בתפעול, אחזקה וניהול נכסים מניבים וביניהם דירות להשכרה בגרמניה ודניה סיבוס הקבלן המבצע. הסינרגיה בפעילות הקבוצה, המשלבת ניסיון וידע מקצועי רב של שלוש חברות מובילות, כל אחת בתחומה היא, מעניקה לה יתרון מובהק על פני מתחריה.

הפרויקט הוקם בזמן שיא, בתוך פחות מ-30 חודשים מיום זכייתן של החברות במכרז, בשיתוף עם עיריית הרצליה וחברת דירה להשכיר. הפרויקט צפוי להתאכלס בנובמבר 2016.
קרדיט: View Point.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il