TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעלות תרשיחא בדרך להסכם גג - סבבה בצפון


שר האוצר משה כחלון ובכירים נוספים הגיעו לביקור עבודה במעלות תרשיחא, נפגשו עם ראש העיר שלמה בוחבוט והנהלת העיר וסיירו בין השאר בשכונת גבעת האורנים בה ישווק פרויקט במסגרת מחיר למשתכן
שלמה בוחבוט הכריז כי "בתוך חודש נחתום על הסכם גג לשיווק קרקעות לבניה של 5,138 יח"ד בתוך 6 שנים, במסגרתו יוקצה תקציב של כ-50 מיליון שקל למימון תשתיות על ופרויקטים קריטיים לתמיכה במקורות תעסוקה, דוגמת אגם מונפורט ופארק הייטק המוקם בשיתוף עם כפר ורדים, ויאפשרו קליטת עשרות אלפי תושבים בעיר"

שר האוצר משה כחלון, ח"כ רחל עזריה, ח"כ אלי אלאלוף, מנהל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שימרון ובכירים נוספים, הגיעו לביקור עבודה במעלות תרשיחא, נפגשו עם ראש העיר שלמה בוחבוט והנהלת העיר.

במסגרת הביקור נערך סיור בשכונת גבעת האורנים, שתכלול כ-600 יח"ד, מתוכן 192 יח"ד שישווקו במסגרת תכנית מחיר למשתכן. מחיר דירה בגודל 80 מ"ר תעלה 545,714 שקל, מחיר דירה בגודל 100 מ"ר תעלה 683,783 שקל.

חברת ורדים השקעות שזכתה במכרז החלה בתהליך קבלת היתרים וההרשמה להגרלה תיפתח בקרוב. בשכונה בונים כבר היום 3 קבלנים - חדיף, משהב וגליל מגורים.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא, הכריז כי "אני שמח לעדכן כי בתוך חודש נחתום עם רמ"י על הסכם גג לשיווק קרקעות לבניה של 5,138 יח"ד בתוך 6 שנים. באזור כשלנו, שערכי הקרקע בו נמוכים ועלויות הפיתוח גבוהות בשל תנאי הקרקע, לא ניתן להעמיס על הקרקע את עלות התשתיות לשיווק השכונות החדשות, ולכן יש צורך בתקציבים נוספים.

אנו מקווים לקבל תמיכה בהיקף של כ-50 מיליון שקלים, על מנת לפתח פרויקטים קריטיים לתמיכה בקליטת עשרות אלפי תושבים, דוגמת פארק ההייטק והעסקים המשותף עם כפר ורדים והמגה פרויקט של אגם מונפורט."

בוחבוט קרא לתת דגש לנושא הקריטי של נגישות תחבורתית לגליל המערבי, ואמר כי "כדי לשווק כ-30,000 דירות שמצויות בתכנון מתקדם וכאלו שכבר מאושרות, צריך שכביש 859 עוקף נהריה יבוצע בתוך שנתיים, וכן להקדים את מועד הביצוע של כביש 6 עד כברי".

עיריית מעלות תרשיחא מקדמת כיום בניה בהיקפים נרחבים. באגם מונפורט מתוכננת בניית 700 חדרי מלון, 12,000 מ"ר לשטחי מסחר וכ-2,000 יח"ד בסביבת האגם. מדובר במתיחת פנים לאגם מונפורט והפיכתו לאחד ממרכזי התיירות הגדולים בגליל.

על מנת לתמוך בהרחבת הבנייה וכמות התושבים, העירייה פועלת במקביל להרחיב את מקורות התעסוקה, ותקים במשותף עם כפר ורדים פארק הייטק ועסקים חדש שישתרע על שטח של 460 דונם, ויכלול כ-200,000 מ"ר של שטח בנוי לטובת: תעסוקה, תעשיה ומסחר.

אזור התעסוקה יאכלס מגוון שימושים: תעשיה מתקדמת ונקייה, משרדים, בתי עסק, מוסדות ושירותי ציבור, מרפאות, מכונים, מרכזי הכשרה טכנולוגית, מתקני ספורט ותרבות ועוד.

שכונת גבעת האורנים ממוקמת בגובה של 600 מטר מעל פני הים, בין כפר ורדים לשכונת יפה נוף במעלות, בלב אזור טבעי מהיפים בארץ, הכולל בין השאר את שמורת נחל מירון, פלגי נחל כזיב ועוד.

השכונה תכלול כ-600 יח"ד - 526 בבנייה רוויה מדורגת של עד 6 קומות ו-74 יח״ד צמודי קרקע של דו-משפחתיים. רמת הפיתוח בשכונה גבוהה והיא תכלול מוסדות חינוך מגיל גן, מוסדות ציבור, מסחר ושטחים ירוקים.

גבעת אורנים סמוכה לריכוזי תעסוקה אזוריים: תפן, מעלות, כרמיאל וחיפה. בנוסף, היא מרוחקת כ-9 ק"מ ממחלף עתידי של כביש 6 שיורחב.
צילום שלמה שרביט


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il