TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת פסגות לדוחות גב ים


תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות גב ים. המלצת החזק, מחיר יעד חדש
היזמות מובילה צמיחה, אך לגמרי מתומחרת במחיר המניה
NOI FFO – החברה מציגה עליה קלה ב-NOI לעומת הרבעון הקודם והרבעון המקביל. העלייה נובעת מהשלמת פרויקטים בסוף שנת 2015, בהרצליה, באר שבע וחיפה. ה-NOI מנכסים זהים עלה ב-1 מש"ח לעומת הרבעון המקביל. ה-FFO נשאר דומה לזה של הרבעון המקביל (44 מש"ח), אך בגב ים קשה יותר למדוד FFO ברמה רבעונית.

שערוכים לא בוצעו הרבעון.
נכסים בהקמה – הושלמה בניית הבניין השני בפארק בבאר שבע ורובו הושכר. החברה פועלת לרישוי ותכנון הבניין השלישי בן 15 אלף מ"ר. במת"ם החברה פועלת להקמת בניין חדש בן 10,000 מ"ר . בהקמה נמצא גם מבנה לוגיסטי במודיעין. החברה גם החלה בבניית בניין חדש בפארק גב ים רחובות. מתחם תוצרת הארץ בתל אביב – החברה ואמות החליטו לבנות את שלב א' בפרוייקט בו אישור למגדל משרדים של 53 אלף מ"ר שיושלם בסוף 2018. כן פועלות החברות להגדיל זכויות לשלב השני בהיקף של 130 אלף מ"ר, במה שיהפוך בעתיד למגה פרויקט מהותי במרכז תל אביב.

מגורים: ברבעון נמכרו 28 יח"ד בפרויקט רמת הנשיא. כרגע 3 בניינים נמצאים בהקמה (216יח"ד). לאחר תאריך המאזן נמכרו 9 דירות נוספות.

מימון ומס - ירידה של 0.9% במדד הידוע ברבעון הובילה לרישום כנסות מימון של 24 מש"ח. הורדת שיעור מס החברות ל-25% הובילה להכנסת מס חד פעמית בהיקף של 43 מש"ח.

המגמה בענף מעורבת. שוק המשרדים, על אף שיעורי תפוסה גבוהים, אינו פשוט וצפוי בקרוב עודף היצע משרדים באזור המרכז. עם זאת אנו עדים לכמות השכרות מרשימה מאוד בבניינים חדשים הנבנים באזור, גם בשל עוצמת ענף ההייטק, (שהינו הענף המרכזי של לקוחות גב ים) אשר ממשיך להתפתח בצורה יפה וביקושי שטחים למתחמי היי טק נמצאים במגמה חיובית. זה האחרון בא לידי ביטוי בהשכרות במתחמי החברה בהרצליה ובפארק מת"ם הנמצאים בתפוסה מלאה והפארק בבאר שבע שהולך ומתרומם.

בשורה התחתונה: החברה מציגה תוצאות חיוביות המבטאות את פרויקטי היזמות הרבים שהחברה מימשה בשנים האחרונות בחיפה, הרצליה, באר שבע ועוד. ההנבה מפרויקטים אלו עדיין לא מלאה והתוצאות ימשיכו לעלות בהמשך השנה והשנה הבאה.
מניות הנדל"ן המניב בישראל נמצאות בחודשים האחרונים במומנטום חיובי הנובע מההכרה בכך שהריבית לא תעלה ושהחששות מפני השפעות עודפי ההיצע בשוק המשרדים קצת מוגזמים. היתרון של גב ים לעומת המתחרות הינו היציבות של עסקי הליבה שלה (משרדים לפארקי היי-טק) ותשואת דיבידנד נאה של מעל ל-5%. עם זאת, המניה אינה זולה ואף נסחרת בטווח העליון של המכפילים בענף (מכפיל FFO ל-2017 – 15, מכפיל הון 1.57) ומגלמת כבר חלק גדול מפוטנציאל הצמיחה והייזמות של גב ים. אנו נשארים בהמלצת החזק במחיר יעד של 1,250, הנמוך ב-6% ממחיר המניה בשוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il