TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שניר מדווחת על סיום מוצלח של שיווק פרויקט נדלן של חברת קרסו מבנים "הרצליה הקטנה" בלב שכונת נווה עמל


כל הדירות בפרויקט נמכרו תוך חצי שנה בלבד ממועד היתר הבנייה
חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בבעלותו של איש העסקים ניר שמול,
מדווחת על סיום שיווק כל הדירות בפרויקט "הרצליה הקטנה" בלב שכונת נווה עמל המתחדשת בהרצליה, תוך תקופה קצרה של 6 חודשים בלבד ממועד היתר הבניה.

חברת "קרסו מבנים" המקימה את פרויקט "הרצליה הקטנה" ברחוב הפרטיזנים 18-20 בנווה עמל , זהו פרויקט המשלב בין השכונה הוותיקה לבין עתיד הבנייה העירונית ובו דירות חדשות בודדות לרכישה. בפרויקט הוקמו שני מבנים אשר כל אחד מהם כולל 6 קומות במסגרת תמא 38/1 ישנה תוספת של 9 דירות חדשות.

תמהיל הדירות שנמכרו: דירות בנות 4 ו- 5 חדים ופנטהאוזים בני 3 ו- 5 חדרים. כל הדירות תוכננו בקפידה ואובזרו במפרט טכני מפנק ויוקרתי בסטנדרט בפרויקטים של חברת קרסו מבנים. מחירי הדירות נעו בין 1,750-1,920 מיליון לדירת 4 חדרים, 2,350-2,400 מיליון לדירת 5 חדרים ועד 2,400 מיליון לפנטהאוז.

לדברי מר חמי שאול,מנכ"ל חברת קרסו מבנים:"אנו מברכים על הצלחת הפרויקט, שזכה להיענות חסרת תקדים, הצלחת הפרויקט מעידה על הצלחת ההתחדשות העירונית, אנשים רבים מחפשים את השילוב בין השכונה הישנה ויתרונותיה לבין דירות חדשות ומאובזרות היטב."

לדברי ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר: " אנו שמחים לבשר כי תוך תקופה מאוד קצרה של 6 חודשים נמכרו כל הדירות בפרויקט החדש, הצלחתו של הפרויקט טמונה בפוטנציאל הנדלני של האזור המתפתח. התמהיל הייחודי של שילוב יתרונות השכונה הישנה עם יתרונות הבנייה העירונית הביאו רוכשים פוטנציאליים רבים, תאריך האכלוס המשוער של הפרויקט הוא יולי 2017".

צילום: הדמיית שניר


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il