TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורתם סהר מתרחבת בתחום הייזום


מקימה שותפות עם גינדי החזקות להקמת פרויקטים של "מחיר למשתכן"
אמיר נחום, מנכ"ל אורתם סהר: "ההסכם עם גינדי החזקות הוא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אורתם סהר, במסגרתה פעילות הליבה של הקבוצה תתמקד בייזום. אנו רואים בפרויקטים של 'מחיר למשתכן' מנוע צמיחה חשוב במסגרת פעילות הייזום שלנו. הקמת החברה המשותפת יוצרת פלטפורמה בעלת יכולות תכנון, ביצוע ומימון גבוהות, שתאפשר לנו להקים פרויקטים בייזום בהיקף של אלפי יחידות דיור"

קבוצת הנדל"ן אורתם סהר מרחיבה את פעילות הייזום שלה: במסגרת זו, חתמה הקבוצה על הסכם עם חברה מקבוצת גינדי החזקות להקמת חברה משותפת לייזום פרויקטים של "מחיר למשתכן". במסגרת ההסכם, אורתם סהר תתכנן, תנהל ותבצע את הפרויקטים של "מחיר למשתכן" שבהם תזכה השותפות, ואילו גינדי החזקות תהווה גורם פיננסי מממן להון העצמי. גינדי החזקות תעמיד לשותפות מסגרת אשראי ראשונית חד פעמית של 100 מיליון שקל, כאשר מעבר לסך זה, העמדת ההון העצמי בגין כל פרויקט תהיה 25% על ידי החברה ו-75% על ידי גינדי החזקות. רווחי השותפות יחולקו בין הצדדים בחלקים שווים.

השותפות תתמודד יחד במכרזים עתידיים של "מחיר למשתכן" ולא תחול על פרויקטים קיימים של "מחיר למשתכן" שבהם זכתה אורתם סהר בקרית מוצקין וביקנעם, שמושלם בימים אלה. אורתם סהר עומדת גם מאחורי פרויקט "מחיר למטרה" בראש העין.

אמיר נחום, מנכ"ל אורתם סהר, אמר: "ההסכם עם גינדי החזקות הוא שלב נוסף ביישום האסטרטגיה של אורתם סהר, במסגרתה פעילות הליבה של הקבוצה תתמקד בייזום. אנו רואים בפרויקטים של 'מחיר למשתכן' מנוע צמיחה חשוב במסגרת פעילות הייזום שלנו. הקמת החברה המשותפת יוצרת פלטפורמה בעלת יכולות תכנון, ביצוע ומימון גבוהות, שתאפשר לנו להקים פרויקטים בייזום בהיקף של אלפי יחידות דיור. השילוב עם גינדי החזקות הוא טבעי עבורנו, ובא בהמשך לשיתוף פעולה פורה בין החברות בעשור האחרון".

אורתם סהר נמצאת בעיצומו של מהלך אסטרטגי, במסגרתו היא מסבה בהדרגה את המיקוד העסקי שלה מביצוע לייזום פרויקטים בתחום הנדל"ן. גולת הכותרת של פעילות הייזום של אורתם סהר היא פרויקטים של "מחיר למשתכן" ו"מחיר מטרה". במקביל, ממשיכה הקבוצה לבצע פרויקטים עבור מספר מועט של יזמים שאיתם יש לה קשרים עסקיים מיוחדים, בהם גינדי החזקות.

שיתוף הפעולה של אורתם סהר עם גינדי החזקות נמשך כעשור. במסגרתו, הקימה אורתם סהר עד היום כ-1,700 יחידות דיור עבור גינדי החזקות בתל אביב, רמת גן, שוהם, ראשל״צ, מצליח, רמת השרון ועוד. בימים אלו היא מבצעת עבורה פרויקטים בצוריאל בראשל״צ, במצליח, בגוש הגדול בתל אביב ובשוהם, בהיקף כולל של כ-600 יחידות דיור. לפני מספר חודשים, הודיעה גינדי החזקות כי ביקשה מאורתם סהר להחליף את חברת דורי בניה באתרים היוקרתיים שלה, בהם פרויקט המשתלה בתל אביב ופרויקט הוק ברמת השרון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il