TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיא חדש במחירי הדירות בבאר שבע


דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרה בכ- 1.61 מיליון ₪
לאחר שהשמאי הממשלתי פרסם כי מחירי דירות 4 חדרים בבאר עלו בשנת 2015 בשיעור הגבוה ביותר ( 15% ) והגיעו לממוצע של 1.034 מיליון ₪ נשבר החודש שיא נוסף. חברת יהלומית פרץ מדווחת על מכירת דירת 4 חדרים סטנדרטית במחיר שיא של 1.61 מיליון ₪ . מדובר בדירת בשטח של 114 מ"ר פלוס מרפסת של 14 מ"ר בקומה חמישית בפרויקט SKY בשדרות רגר בעיר.

מבדיקה שנערכה ברשות המיסים לגבי העסקאות שבוצעו בעיר בשנה האחרונה עולה כי מדובר בעסקה היקרה ביותר לדירת 4 חדרים סטנדרטית חדשה.

עו"ד יוחאי פרץ סמנכ"ל השיווק של החברה מסביר שהסיבה לעליית המחירים היא שהיצע הדירות במתחם רגר הולך ואוזל כאשר מנגד הביקוש לאזור זה גדל ככל שהמתחם מאוכלס. מתחם רגר נהנה ממיקום מרכזי וייחודי והוא מרכז מספר פרויקטים יוקרתיים מאד שמושכים למתחם אוכלוסיות מבוססות מב"ש ומיישובי הלוויין שלה כמו עומר ולהבים. חלק גדול מהרוכשים הן משפחות שהעדיפו למכור בתים פרטיים ולעבור לדירה בפרויקט מפואר במגדל בלב העיר, קרוב לאזורי התרבות והפנאי בעיר.

יוחאי פרץ מוסיף כי אנו מזהים מגמה בפרויקטי היוקרה שלנו בבאר שבע , ירושלים ונתניה שפלח מגורי היוקרה ממשיך להנות מביקושים גבוהים ומעליית מחירים עקבית והוא אינו נפגע מהצהרות ומתוכניות הממשלה השונות.

פרויקט SKY נבנה על ידי חברת יהלומית פרץ וממוקם בסמוך למשכן אומניות הבמה בשדרות רגר ונבנות בו כ -178 דירות ופנטהאוזים במגדלים בני 21 קומות ובבנייני בוטיק בני 9 קומות. בפרויקט לובי מפואר בגובה 13 מטר, חדר כושר, טרקלין דיירים, תכנון סביבתי מתקדם ומגוון שירותים עירוניים ומרכזי תרבות ומסחר במרחק הליכה. תאריך האכלוס המשוער הוא אפריל 2017.

בפרויקט משווקים כ-21 פנטהאוזים בני 5 עד 7 חדרים, כאשר החברה יוצאת במבצע מיוחד של כ-130 אלף ₪ הנחה למי שירכוש פנטהאוז עד ה-20 לאפריל 2016. פנטהאוז 5 חדרים בגודל של 150 מ"ר עם מרפסת של 50 מ"ר מוצע למכירה במחיר של כ 2.4 מיליון ₪.


יהלומית פרץ





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il