TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עד כה נרשמו כ-1,400 לתכנית מחיר למשתכן בעפולה


המתחרים על 238 דירות
מאות השתתפו ביום הראשון לאירוע שהתקיים באולם הספורט בעיר עפולה

החל אירוע ההרשמה לתכנית למשתכן בעפולה, וביום הראשון לאירוע השתתפו מאות זוגות צעירים ורוכשי דירה ראשונה המבקשים להשתתף בהגדלת הדירה בהנחה. במשרד השיכון צופים במהלך הימים הקרובים השתתפות של כ-1,600 איש שהתעניינו, בנוסף למאות נוספים של מבקרים אקראיים במתחם.

אירוע ההרשמה לתכנית מחיר למשתכן התקיים באולם ספורט שהקצתה עיריית עפולה לצורך היריד, אליו הוזמנו הנרשמים להגיע, להירשם, לשאול שאלות ואף להתרשם מדירה לדוגמה במפרט התכנית שהוצבה מחוץ לאולם.

צוותי ההרשמה של משרד השיכון הקבלנים ועיריית עפולה יהיו זמינים מהשעה 16:00-20:30, וביום שישי עד 12:30.

עד כה נרשמו לתכנית מחיר למשתכן כמות של כ-1,400 אנשים, כאשר הם מתמודדים בשלב זה על 238 דירות שיצאו בשלב הראשון בעפולה. בתוך כחודש מסיום ההרשמה צפויים לקבל הנרשמים שזכו את ההודעה על זכייתם, כאשר הקבלנים שבונים את הפרויקטים הללו מעריכים שאת הדירה הם יקבלו בתוך כשנתיים.

ראש עיריית עפולה, יצחק מירון, שביקר במקום עם פתיחת הארוע, ברך את שר השיכון גלנט, ושר האוצר כחלון, על קידום פרויקט מחיר למשתכן, שנועד להוזיל את מחירי הדיור בארץ, ועל האמון בעיר עפולה שנבחרה להוביל את הפרויקט. לדברי מירון, עיריית עפולה תסייע ככל יכולתה לקצר את תהליכי היתרי הבניה, כדי לדאוג להצלחת הפרויקט, ולהוות דוגמא לערים אחרות. ״עפולה נמצאת בתנופת צמיחה מהירה״, אמר מירון, ״ובשנים הקרובות יתווספו לה אלפי יחידות דיור, כאשר היא צפויה להכפיל את גודלה. גם הביקוש לדיור בעפולה נמצא בשיאו, והעיר נמצאת במקום החמישי בהתחלות בניה בישראל״.

זוגות צעירים שהגיעו לקבל מידע ולהירשם, אמרו כי הם מעוניינים לנצל את ההטבה שהמדינה נותנת להם, מכיוון שלקנות דירה ראשונה בשוק ובמצב הכלכלי כיום זו פעולה כמעט בלתי אפשרית. זוגות רבים מעפולה ברכו על כך שניתנת להם הזדמנות לרכוש דירה בעירם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il