TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אושר להפקדה הפרויקט פינוי בינוי הראשון בהרצליה


מתחם מנדלבלט-אבן עזרא קיבל את אישור עיריית הרצליה להפקדה
· חברת מטרופוליס מעריכה כי כבר בסוף השנה הזו תוכל להתחיל בהריסת המבנים הישנים

· 84 דירות ישנות ב-5 בניינים רעועים משנות ה-60 ייהרסו ובמקומם ייבנו 4 בנייני מגורים במתחם חדש ומודרני

מתחם הפינוי בינוי מנדלבלט-אבן עזרא אושר להפקדה ויוצא לדרך. בשבוע שעבר אישרה הוועדה המקומית בהרצליה, בעלת סמכות לאישור מתחמי פינוי בינוי, להפקיד את התכנית הראשונה בהרצליה.

חברת מטרופוליס, המתמחה ביזמות אורבנית בישראל ובייזום ופיתוח פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, נכנסה לפרויקט לפני כשלוש שנים וכעת היא מעריכה כי כבר לקראת סוף השנה תוכל להתחיל בהריסת 5 בניינים ישנים של 3-4 קומות, הכוללים 84 דירות, ובמקומם לבנות שני בניינים בגובה 15 קומות ושני בניינים נוספים בגובה 12 קומות, אשר יכללו 278 דירות חדשות. כמו כן מתוכנן כי 20% מהדירות בתכנית יהיו קטנות אשר שטחן יעמוד על 75 מ"ר.

ביולי 2013 קיבלה מטרופוליס אישור לפרויקט מהוועדה המקומית, ולאחר ההכרזה על הוועדה המקומית של הרצליה כוועדה עצמאית הוחלט להחזיר אליה את התכנית לאישור סופי. חשוב לציין כי התכנית, שתוכננה על ידי האדריכלית קיקה בראז, קודמה באמצעות תהליך של שיתוף הציבור וקיבלה את תמיכת תושבי האזור עוד בטרם הועברה לדיון בוועדה והוחלט על הפקדתה.

כעת על מטרופוליס להשלים את דרישות העירייה לצורך הפקדת התכנית. לאחר מכן ניתן יהיה להגיש בקשות להיתרי בנייה. אורן פלוטקין, מבעלי חברת מטרופוליס והמלווה את הפרויקט מראשית דרכו, ציין כי "הגענו לרגע הזה אחרי אין ספור מכשולים. לשמחתנו, בזכות גישתה של עיריית הרצליה, יתבצע חידוש של מתחם שלם בעיר. הפרויקט במנדלבלט-אבן עזרא הוא דוגמא ליוזמה של דיירים ויזמים, התמדה וסבלנות".

לדברי מנכ"ל מטרופוליס אודי בלום, "פרויקט מנדלבלט-אבן עזרא הוא מבין הראשונים שהתחלנו לקדם במסגרת התכנית האסטרטגית שלנו לחידוש מתחמי מגורים. אחרי עבודה מאומצת אנחנו שמחים מאוד לקבל את האישור המיוחל של הוועדה. לאורך החודשים האחרונים נוכחנו להירתמות של מחלקת ההנדסה בעירייה בראשות מהנדס העיר מייק סקה ושל סגניתו אדר' תמר פוריה-שרביט מנהלת המחלקה להתחדשות עירונית".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il