TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת פסגות לדוחות אפריקה נכסים


תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות אפריקה נכסים. מעלה המלצה לקניה
הייזום בא לידי ביטוי בשווי ובתוצאות
הכנסות – הכנסות החברה ירדו לעומת הרבעון המקביל בשל מכירת קניון פארדוביצ'ה בצ'כיה וירידת שער היורו שקוזזו חלקית עם גידול בהכנסות מישראל ואירופה בשל הגדלת תפוסות והנבה מלאה של נכסים שהושלמו.
פעילות המגורים בחו"ל – המכירות בפרויקטים שבעבר היו קפואים בבולגריה מתקדמות היטב ונמכרו בהם למעלה מ-20 דירות ברבעון. בפרויקטים החדשים בצ'כיה , פולין וסרביה קצב המכירות גבוה מאוד (כ-95 דירות ברבעון).
שערוכים – החברה מבצעת בדיקות שווי לנכסיה מידי רבעון השלישי. קניון קוטרו'צן רשם עליית ערך של 29 מ' יורו לאור גידול בהכנסות וירידה בשיעור ההיוון לאזור 7.5%. עליות ערך נרשמו גם בבנייני המשרדים שמסביב לקוטרוצ'ן (28 מש"ח), נכסים בגרמניה (31 מש"ח), איירפורט סיטי בלגרד (18 מש"ח) ובית הקונקורד בבני ברק (18 מש"ח). ירידת ערך של 20 מש"ח נרשמה בקרקע בלטביה וירידת ערך של 5 מש"ח בקרקע ברומניה.
דיבידנד – כצפוי החברה תחלק דיבידנד של 200 מש"ח, המשקף תשואת דיבידנד של 13%. החברה צפויה לחלק בשנת 2016 דיבידנד של 120 מש"ח, לפי הודעה שדיווחה בעבר.
יורו: מרבית פעילות החברה, באמצעות הבת אפי אירופה הינה ביורו. אי לכך ירידה של 6% בשער היורו מתחילת הרבעון תפחית מהון החברה כ-160 מש"ח לאחר שכבר ההון ירד מתחילת השנה ב-170 מש"ח מסיבה זו.
ייזום: החברה ממשיכה להרחיב את פעילות הייזום הענפה:
משרדים ומסחר: בניית 2 הבניינים האחרונים (4,5) בקוטרוצ'ן תסתיים בתחילת השנה הבאה. כרגע שיעור התפוסה עומד על 25% אך החברה משוכנעת שיעלה עד השלמה. בבלגרד שלב נוסף בפארק ACB יושלם בקרוב ו-80% ממנו הושלם. השלב השלישי בקלאסיק7 בפראג מושכר מראש (6.5 אלף מ"ר), בניין משרדים נוסף בפראג נמצא בבניה (21 אלף מ"ר). פרויקטים נוספים בצ'כיה, סרביה ורומניה יחלו בקרוב.
מגורים: החברה ממשיכה בשלבים נוספים בפרויקטים מצליחים בקראקוב, בלגרד ופראג. החברה גם תחל בקרוב פרויקט חדש בריגה (לטביה) וכנראה תחל לראשונה בשנים האחרונות גם לבנות למגורים ברומניה.
בישראל: החברה השלימה בניית בניין 11 בנס ציונה, ותחל בקרוב בבניין נוסף. החברה בונה חניון ברמת החייל ופרויקט למגורים להשכרה בגליל ים. החברה רכשה עם מליסרון קרקע לבניית מבנה משרדים ומסחר בהיקף ענק של 115 אלף מ"ר במתחם שרונה.
בשורה התחתונה: פעילות הייזום הענפה נושאת פירות והחברה אף מגבירה את הקצב וצפויה להתחיל בניה בשנים הקרובות על קרקעות ששווין בספרים הינו 457 מש"ח, ומהוות 43% מסך הקרקעות באירופה. אנו סבורים כי ההון העצמי של החברה כבר מתחיל לייצג את שוויה של החברה ותוך מספר שנים כנראה כבר יצטמצם לגמרי הפער בין ההון החשבונאי להון הכלכלי, כאשר החברה מוןכיחה פעם אחר פעם את יכולתה להפוך את בנק הקרקעות לפרויקטים מוצלחים. במודל שלנו אנו עדיין מפחיתים קרקעות בהיקף של כ-350מש"ח וכן מפחיתים 10% נוספים מהשווי הכולל מטעמי שמרנות. אנו מעלים המלצתנו לקניה במחיר יעד של 75₪. אנו סבורים כי החברה זולה ונותנת חשיפה טובה לפעילות אזור מזרח אירופה (אזור המושפע בעיקר מכלכלת מערב אירופה ולא מרוסיה) עם פוטנציאל יזמות יפה, ופוטנציאל נוסף להשבחת הנכסים לצד תשואת דיבידנד גבוהה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il