TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נראה שהמשקיעים מדירים רגליהם משוק הדיור


דודי מייזליק, מנהל אגף משכנתאות בבנק מרכנתיל

הביקוש לדירות פחת בחודשים האחרונים ומחירי הדירות בחלק מהישובים התייצבו. השינוי במגמה נובע הן מהעובדה שרוכשי דירה ראשונה והצעירים "יושבים על הגדר" מתלבטים ולא ממהרים לרכוש דירות.
ההמתנה, היא ככל הנראה, עד להשפעת השינויים בשוק הנובעים מתוכנית המחירים למשתכן שאמורה להשפיע על מחירי הקניה בכ- 20% ולא רק בפריפריה אלא, על פי פרסומים אחרונים, גם על מחירי הדיור במרכז.
גם המשקיעים שהיוו עד עתה כ- 25% מהשוק , יצאו מהשוק – הן בשל העלאת מס הרכישה ל- 8% והן בשל העובדה שרבים מהם השלימו את הרכישות עד לסוף חודש יוני וכרגע, הם מדירים את רגליהם משוק הדיור.
סימנים ראשונים לירידה במחירי הדיור בחלק מהאזורים שפורסמו ע"י הלמ"ס מחזקים את הציפיות בשוק הדיור ליציבות מחירים ואפילו לירידה קלה.

מן הצד השני, סביבת הריבית הנמוכה המאפיינת את השוק מזה תקופה ארוכה מהווה גורם כמעט יחיד שעדיין תומך בביקוש בשוק הדיור. שיעור הריבית הנמוך הניתן בהלוואות המשכנתא מהווה עדיין זרז בביקוש לדיור .
הריבית הנמוכה מאפשרת החזר חודשי סביר להלוואה גם במחירים גבוהים של דירות הגוררים צורך בהלוואת משכנתא בסכום ניכר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il