TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט הפינוי בינוי הראשון בתל אביב החל להתאכלס


רוכשי הדירות הרוויחו על הנייר מעל 700 אלף שקל
פרויקט הפינוי בינוי הראשון בתל אביב מתאכלס. פרויקט ME תל אביב שהוקם על ידי חברות אשלי בבעלות אשר אלון וש.מיכלסון בבעלות יעקב אפריון בשכונת נווה שרת בתל אביב, כולל שלושה מגדלים בני 21 קומות ו-270 יח"ד.

מנתוני החברה עולה כי כל הדירות בפרויקט בהיקף של למעלה מ-400 מיליון שקל נמכרו, לרבות פנטהאוז בגודל 136 מר בתוספת מרפסות היקפיות של כ-100 מר במחיר 5 מיליון. פנטהאוזים אחרונים בגדלי 185-200 מר בתוספת מרפסות של כ-70 מ"ר יימכרו בימים אלו בטווח מחירים של 5.8-6.3 מיליון שקל.

פרויקט ME הינו פרויקט ראשון שהסתיים בשורה של פרויקטי פינוי בינוי הנמצאים בשלבי בנייה בשכונת נווה שרת. לדברי אייל צבס סמנכ"ל החברות "נווה שרת הישנה של עד לפני כמה שנים פשוט נולדה מחדש, בהחלפת מרבית מבני השיכונים בשכונה בבנייני מגורים מודרניים, יחד עם שדרוג הנגישות, הכבישים והתשתיות, והעובדה שנוספו לשכונה שטחים ירוקים רבים, ויוקמו מרכזי מסחר מודרניים. כל אלו, מהווים את הסיבה לכך שנווה שרת מהווה מודל חיקוי לאיך צריך להוציא לפועל התחדשות עירונית אמיתית, כזו שמייצרת מציאות של היצע של מאות ובעתיד אלפי יח"ד בפריים לוקיישן. רוכשי הדירות כבר הבינו ממזמן את הפוטנציאל של השכונה ".

מי שרכש דירה בפרויקט לפני כארבע שנים הרוויח על הנייר מעל 700 אלף שקל. דירת 4 חדרים בפרויקט ME עלתה בתחילת השיווק של הפרויקט 1.67 מיליון שקל וכיום אותה דירה שווה על פי נתוני רשות המסים 2.45 מיליון שקל – עלייה של 50%-45%.

בימים אלה השותפות של אשלי, ש.מיכלסון וחברת לי-רן מקדמות תוכניות פינוי בינוי בהיקף של מעל 2,000 יח"ד בתל אביב, גבעתיים, רעננה ובהוד השרון. מדובר, בין היתר, במתחם אשרמן בתל אביב, רחוב ויצמן ברעננה מול שכונת נווה זמר, מתחם כינרת-בורכוב ברעננה ומתחמים רבים נוספים באיזור המרכז, לרבות מגוון פרויקטי בוטיק במסגרת תמ"א 2\38.

"במרכז הארץ חסרות היום עשרות אלפי יחידות דיור ובמקביל כמעט ולא ניתן למצוא קרקעות זמינות לתכנון ובניה" אומר צבס. "מכאן, שבמיוחד באזורי הביקוש, עתיד פתרון מצוקת הדיור נמצא בעיקר בפרויקטים של פינוי בינוי, מדובר בפרויקטים קריטיים להגדלת היצע הדירות והורדת המחירים באזור המרכז. על הפרויקטים ברעננה ובתל אביב אנחנו עובדים כבר מעל 4 שנים, וכולי תקווה שבמהרה בימינו יוסרו הבירוקרטיות והחסמים המעכבים את מתחמי הפינוי בינוי, ושבמסגרת הרפורמות שמשרדי האוצר והשיכון מקדמים, גם יקודם שיתוף פעולה אמיתי, קוהרנטי ויעיל עם רשויות התכנון. כמובן שבשביל שכל זה יעבוד חובה ששיתוף הפעולה והתמיכה יהיה כבר מרמת צוותי התכנון ברשויות המקומיות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il