TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ויתניה הובילה לחתימת עסקת ענק


חוזי שכירות עם ורינט בשני מבנים בהרצליה פיתוח בהיקף של 320 מיליון שקל
חברת ויתניה ושותפיה חתמו על שני חוזי שכירות גדולים עם חברת ורינט בשני פרויקטים של החברה ברחוב משכית הרצליה פיתוח. היקף העסקאות מסתכם בסך של 320 מיליון שקל.

ההסכם הראשון הוא בהיקף של 16.5 מיליון שקל לשנה, להארכת הסכם השכירות של ורינט בבניין לתקופה של עד 30.9.2025 (הבניין ברחוב משכית 33). ויתניה פועלת במקביל לקבלת תוספת והגדלת הזכויות לבניין בהליך של תב"ע בסמכות ועדה מקומית, כאשר השטחים הנוספים שיאושרו בבניין יושכרו בעתיד גם הם לורינט.

ההסכם השני שנחתם הוא בבניין המוקם על ידי ויתניה בשיתוף עם בעלי הקרקע המקוריים, חברת פדקו, ברחוב משכית 12-14. במסגרת ההסכם תשכור ורינט 11 אלף מ"ר בבניין, כולל חדר אוכל ומטבח בקומת הקרקע העורפית, ומרתפי אחסנה וחניה. ההסכם הוא ל-12 שנים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל לשנה. האכלוס מתוכנן לפברואר 2016.
החלק הצפוני של הבניין, בשטח של 7,000 מ"ר, צפוי להתאכלס על ידי חברת "מיטרלי" כבר בספטמבר-אוקטובר 2015.

לדברי אהוד סמסונוב, יו"ר ומבעלי ויתניה, ומי שהוביל את המו"מ לחתימה על העסקה, "ורינט היא אחת מחברות ההיי טק המוצלחות ביותר בישראל, ואני שמח על התרחבותה לשטחי משרדים נוספים בפרויקטים שלנו ברחוב משכית. במקביל החלה ויתניה להשכיר גם את שטחי המסחר המאוד מבוקשים בבניין".

חברת ויתניה פועלת מזה כ-20 שנה באיתור קרקעות, פיתוח ובניית פרויקטים להשכרה בעיקר בתחום המשרדים, מבנים לתעשיות ההי- טק, מסחר ואחרים והיא בעלת מבנים גדולים מאוד בהיקפם באזורי ביקוש גבוהים ברמת החייל/ תל אביב , בהרצליה, באזור שדה התעופה בן גוריון ואחרים.

בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את בית זיוויאל ברחוב הברזל ברמת החייל, בית ״ אמצור״ ברחוב הסדנאות בהרצליה פיתוח, בית ורינט- רחוב משכית הרצליה פיתוח, טרמינל פארק - אזור התעשייה הדרומי אור יהודה. כמו כן מחזיקה החברה בפרויקטי מסחר שונים כגון "התחנה" בנווה צדק תל אביב, מרכז מסחרי ותיירותי צמוד לכנרת בכביש 90 ועוד.

ייחודה של ויתניה הוא בניסיון רב השנים בייזום ואיתור עסקאות כאשר הביצוע של הפרויקטים הוא ביצוע עצמאי המתבסס על הסכמי ניהול עם חברת SGS הוותיקה , אשר בעליה אהוד סמסונוב ועמוס שמיע ז״ל, הם מייסדי חברת ויתניה.

ויתניה השלימה לפני מספר שבועות הנפקת מניותיה בבורסה בתל אביב, במסגרתה גייסה כ-80 מיליון שקלים, לצורך המשך התרחבות החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il