TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנפקה חדשה לקבוצת עזריאלי


קבוצת עזריאלי, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בהיקף כספי של כ- 1 מיליארד ש"ח. באיזה ריבית נסגר המכרז?

השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בהיקף של כ- 1 מיליארד ש"ח
הגיוס הינו הנפקה של סדרת אג"ח חדשה צמודת מדד (סדרה ג'), במח"מ של כ- 6.9 שנים, שדורגה על ידי מעלות בדירוג ilAA+. החברה תשלים את ההנפקה בימים הקרובים בגיוס מהציבור.
בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים, מהגדולים בשוק ההון המקומי ונתקבלו ביקושים נרחבים, בהיקף כולל של כ- 1.5 מיליארד ש"ח. ריבית הסגירה שנקבעה במכרז הינה 1.64%. את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום יחד עם לאומי פרטנרס, לידר הנפקות, ברק קפיטל חיתום, אקסלנס נשואה חיתום ומנורה מבטחים חיתום.
מדובר בהנפקה שלישית שמבצעת הקבוצה מאז תחילת השנה ולמעשה מאז הנפקתה בבורסה בתל אביב. סך הכל גייסה הקבוצה במהלך שנת 2015 אג"ח בהיקף של כ- 2.2 מיליארד ש"ח .
הקבוצה פרסמה לאחרונה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני והציגה תוצאות חזקות מאוד בכל המדדים לרבות, גידול של כ- 9% ב-NOI שהסתכם לכ- 306 מיליון ש"ח, גידול של כ- 12% ב-FFO שהסתכם לכ- 217 מיליון ש"ח וגידול של כ-24% ברווח הנקי שהסתכם בכ-246 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי ללא השפעת טמבור שנמכרה אשתקד.
עזריאלי נמצאת בתנופת ייזום חסרת תקדים בישראל, הקבוצה מובילה בימים אלה פרויקטים בפיתוח בהיקף של כ-5 מיליארד ש"ח. בנוסף, הקבוצה הרחיבה בשנה האחרונה את פעילותה בתחום הדיור המוגן כאשר ביולי 2015 השלימה את רכישת בית הדיור המוגן פאלאס בתל אביב בסכום של כ-270 מיליון ש"ח והחלה לאחרונה בשיווק פרויקט הדיור המוגן עזריאלי פאלאס מודיעין שנמצא בהקמה ואשר יכלול כ-240 יחידות דיור מוגן ובנוסף כ-72 מיטות באגף סיעודי.
אירית סקלר-פילוסוף , סמנכ"ל הכספים בקבוצת עזריאלי, אמרה היום: "השלמת השלב המוסדי בהצלחה מעידה, פעם נוספת, על הבעת האמון החזקה של שוק ההון בקבוצה ובפעילותה. הגיוס הנוכחי הוא המשך לפעולות שמבצעת הקבוצה להפחתה נוספת של עלויות המימון, למחזור חובותיה ולצרכיה השוטפים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il