TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המהלך למחזור הלוואות משכנתא לזכאים


בהתאם להחלטת משרד הבינוי והפיקוח על הבנקים ולטובת ציבור הלווים, המהלך לעידוד מחזור הלוואות משכנתא לזכאים, הוארך ב-4 חודשים נוספים, עד לתאריך 31.12.15.
משרד הבינוי ובנק ישראל קוראים לציבור הזכאים לפנות לקבלת מידע, ולבדוק בפשטות את כדאיות המחזור: באמצעות פנייה לסניפי הבנקים או כניסה לאתרי האינטרנט של בנק ישראל ומשרד הבינוי. לווים רבים יגלו שהמחזור שאנו מציעים יוכל להביא לחיסכון של אלפי שקלים לאורך תקופת המשכנתא, כך שכל חודש שעובר הוא הפסד למי שלא ממחזר.

בתאריך 30.12.2014 הודיע משרד הבינוי, בשיתוף עם בנק ישראל, על קידום מהלך לעידוד פירעון מוקדם, או מחזור, של הלוואות משכנתא של המדינה לזכאים. הלוואות אלו ניתנו בריביות גבוהות מאלו שנהוגות כיום בשוק המשכנתאות, ובהתאם למהלך כאמור, לווים שנטלו אותן, רשאים לפרוע את ההלוואה, או למחזר אותה, בהליך פשוט ומהיר, בהתאם לתנאים שנקבעו, כאשר העמלה היחידה שתיגבה היא עמלת שינוי תנאי ההלוואה, שלא תעלה על סך של 120 ש"ח.

לאור חשיבות המהלך, אשר נועד להקל על לווים לעמוד בהתחייבויותיהם, ועל מנת לאפשר ללווים נוספים למצות את המהלך, הוחלט על הארכת המהלך למחזור הלוואות משכנתא לזכאים, במסלול מהיר ובעלות נמוכה, וזאת עד 31.12.2015.

יש לציין, כי המהלך כיום כדאי אף יותר, שכן בהתאם לחוזר שפרסם אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, חברת הביטוח בה מתנהלת פוליסת ביטוח חיים שנרכשה אגב הלוואת משכנתא, תאפשר ללווה המבקש למחזר את המשכנתא, להמשיך את הכיסוי הביטוחי הקיים באותם תנאים, ללא צורך בחיתום רפואי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בנק ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il