TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רמ"י מפנה את פלישת הענק של כ-30 דונם בדרום ת"א


למעלה משליש מהשטח הועבר לעיריית ת"א וישמש כחניון "חנה וסע" במסגרת פיתוח הרכבת הקלה
מפקחי חטיבת שמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל ממשיכים בפינוי "מתחם הרכב" הבלתי חוקי שהוקם ע"י מסיגי גבול באזור משרד הרישוי בחולון ונתפס לאחרונה ע"י רשות מקרקעי ישראל מתוקף פסק דין. שטח של 13,300 מ"ר הועבר לעיריית תל אביב וישמש את הציבור כחניון "חנה וסע" במסגרת פיתוח הרכבת הקלה. בקרוב מתכננת הרשות להוציא מכרז למכירה ופינוי של אלפי טונות של גרוטאות ברזל שנערמו באתר בצורה מסודרת. לאחר ביצוע המכרז ופינוי שאר הקרקע יועברו לעיריית ת"א עוד כ- 16,000 מ"ר, שישמשו אף הם לחנייה.

מפקחי רשות מקרקעי ישראל השלימו השבוע שלב נוסף בעבודות לפינוי "מתחם הרכב" של דרום ת"א, שנתפס על ידי מפקחי הרשות לפני כחודשיים. לאחר סיומו של פרק הזמן שהוקצב לפולש, דאלק חמיס, לפנות את רכושו מהאתר, הרסו המפקחים 4 מבנים בלתי חוקיים, 14 מכולות וערמו אלפי גרוטאות, שילדות וחלקים של כלי רכב ישנים שנמצאו בשטח. בתהליך נערמו במתחם שני מערומי ענק המכילים אלפי טונות של ברזל.

במסגרת פעולות המפקחים פונה ונוקה שטח של כ- 13,300 מ"ר, (מתוך כ-29,000 מ"ר בסך הכל) אשר הועבר רשמית לידי עיריית תל אביב. העירייה החליטה כי המתחם כולו ישמש לחניית הציבור במסגרת עבודות הפיתוח של הרכבת הקלה.

בקרוב תצא רשות מקרקעי ישראל במכרז בלתי שגרתי במסגרתו יוכלו סוחרי מתכות להציע הצעות לרכישת כל הברזל שנמצא במתחם ולפינויו מהשטח, וכך תיסלל הדרך לניקוי ושיקום שארית הקרקע במתחם. רשות מקרקעי ישראל מתכוונת להעביר עוד כ- 16,000 מ"ר נוספים, לעיריית תל-אביב שישמשו לחנייה.

כזכור, לפני כחודש תפסו מפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל, בליווי כוחות משטרה, חזקה במתחם בשטח של כ- 29,000 מ"ר, באזור משרד הרישוי בחולון (בתחום השיפוט של העיר ת"א), בו פעלו מספר עסקים בתחום הרכב שהוקמו על אדמות מדינה ללא היתר ובניגוד לחוק.

ההליך המשפטי שניהלה רשות מקרקעי ישראל בדרישה לפינוי המתחם, המהווה פלישה לאדמות המדינה, התנהל שנים רבות ואף הגיע לבית המשפט העליון, כאשר בסופו של יום התקבל פסק דין המחייב את הפולש, דאלק חמיס, לפנות את המתחם בשלבים. חמיס נמנע מלציית לפסק הדין ולא פינה את הקרקע ולפיכך תפסה הרשות חזקה במתחם בהליך הוצאה לפועל. הפלישה אל אדמות המדינה מהווה עבירה פלילית של הסגת גבול שדינה עד שנתיים מאסר בפועל.

עמיר גילת, מנהל מחוז מרכז בחטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל, אומר: "לפי החלטות בית המשפט הוקצבו לפולש שבועיים לפנות את רכושו מהשטח, ולאחר מכן כאשר ביקש הארכה בערכאות שונות הוקצבו לו כשבועיים נוספים. משתם חלון הזמנים שהקציב בית המשפט לפינוי רכושו של הפולש מהשטח, אנחנו מבצעים את העבודות הנדרשות לפינוי הקרקע ולהעברתה לעיריית ת"א. מדובר בפלישה בסדר גודל חסר תקדים במרקם עירוני שאופיינה בעסקים לחלפי רכב בהיקף עצום. נוכח המספר העצום של גרוטאות רכב וחלקי חילוף שנותר בשטח העבודות צפויות להימשך עוד זמן רב".

צילום: רשות מקרקעי ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il