TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאמיט אחזקות ממשיכה להתרחב


רוכשת ב 40 מיליון יורו חוב כנגד 6 נכסים בגרמניה
העסקה מתבצעת במחיר הנמוך בכ- 48% מסך החוב המסתכם בכ- 78 מ' יורו
העסקה משקפת תשואה של כ- 13.8% על מחיר ההלוואה
בחודש שעבר רכשה סאמיט פארק משרדים בגרמניה בתמורה לכ- 55 מ' יורו'

זוהר לוי, יו"ר סאמיט: "רכישה זו מצטרפת לרכישות נוספות שביצעה החברה מתחילת שנת 2015 בגרמניה ובהיקף כולל של כ- 95 מיליון יורו, וזאת כחלק מאסטרטגיית החברה להגדלת היקף הנכסים בארץ ובחו"ל. בעסקה זאת רכשנו הלוואה על 6 נכסים במחיר הנמוך בכ- 48% מסכום ההלוואה, ובתשואה גבוהה של כ- 13.8% על מחיר ההשקעה. להערכתנו ניהול נכון של הנכסים יביא להשבחתם, לעלייה בשיעור התפוסה ולגידול משמעותי בשיעור התשואה על ההשקעה בעתיד".

חברת סאמיט אחזקות מנצלת הזדמנות פיננסית בשוק הגרמני. החברה חתמה על הסכם עם גורם שמימן את פורטפוליו הנכסים שלה אשר היו מושכרים בעבר לענקית התקשורת "דויטשה טלקום", לרכישת ההלוואה שניתנה בגינם. סאמיט תרכוש את ההלוואה המסתכמת בכ-326 מיליון שקל (כ-78 מיליון אירו בכ-167 מיליון שקל בלבד (כ-40 מיליון אירו), כך שהפער בין התמורה לבין סך ההלוואה הנרכשת עומד על כ-159 מיליון שקל (כ-38 מיליון אירו).

פורטפוליו הנכסים המושכרים בחלקם לדויטשה טלקום ולשוכרים נוספים, כולל 6 בנייני משרדים בשטח כולל של כ- 63,000 מ"ר, המושכרים בשיעור תפוסה של כ- 72% ומניבים דמי שכירות בסך כולל של כ- 23 מיליון שקל (כ- 5.5 מיליון יורו לשנה). דמי השכירות האמורים משקפים כאמור, תשואה של כ- 13.8% על מחיר רכישת ההלוואה.
הנכסים ממוקמים בערים מרכזיות בגרמניה בעיקר סביב ברלין, דיסלדורף ופרנקפורט והנם בעלי פוטנציאל השבחה כתוצאה מאפשרות להשכרה של שטחים פנויים, הסבה של חלקם למגורים ופיתוח של קרקעות עודפות.

בחודש שעבר דיווחה החברה, כי רכשה פארק משרדים בשטוטגרט גרמניה בתמורה לכ- 230 מיליון שקל המשקפת תשואה שנתית נטו של כ- 7.5% . שיעור התפוסה בפארק עומד על כ- 95% ודמי השכירות השנתיים נטו מסתכמים בכ- 19 מיליון שקל בשנה.

בנוסף, פרסמה החברה בחודש יוני מצגת למשקיעים במסגרתה פירטה את תכניתה האסטרטגית להרחבת פורטפוליו הנכסים בגרמניה ובישראל. על פי המצגת בכוונת החברה להשקיע כ- 1.25 מיליארד שקל ולהגיע לסך נדל"ן להשקעה של כ- 4.5 מיליארד שקל. רכישות אלו צפויות להגדיל בכ- 100 מיליון שקל את הכנסות החברה מנכסים מניבים ובסה"כ להגיע להכנסות שנתיות של כ- 330 מיליון שקל. על פי התכנית ה- NOIשל החברה יגדל בכ- 94 מיליון שקל בשנה וצפוי לעלות על- 300 מיליון שקל.

סאמיט אחזקות, בשליטת זוהר לוי, הינה חברת נדל"ן מסחרי הפועלת בשוק בגרמניה החל משנת 2004. ליום המאזן, החברה מאחדת 111 נכסים מניבים בגרמניה ובישראל בשווי של כ- 2.9 מיליארד שקל ובשטח להשכרה הכולל כ- 812 אלפי מ"ר. מרבית נכסי החברה ממוקמים בערים הגדולות או בסמיכות להם ובאזורי הביקוש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il