TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת עזריאלי חתמה עם קבוצת מלונות אפריקה ישראל הסכם שכירות להקמת מלון יוקרה במרכז עזריאלי שרונה


הסכם השכירות נחתם לתקופה של 20 שנים,בהיקף כולל של כ- 250 מיליון ש"ח
קבוצת עזריאלי הודיעה היום, ד', כי חתמה על הסכם שכירות עם חברת מלונות אפריקה ישראל להקמת מלון בוטיק עסקים יוקרתי במרכז עזריאלי שרונה שנמצא בהקמה. ההסכם נחתם לתקופה של 20 שנים בהיקף כספי כולל של כ-250 מיליון ש"ח.
במסגרת העסקה, תשכור רשת המלונות שטח כולל של כ- 12,000 מ"ר על פני 5 קומות (קומות 33-37), מתוך 61 הקומות במגדל. המלון בעזריאלי שרונה יופרד מקומות המשרדים והמסחר, יכלול כ-160 חדרים, מעליות נפרדות ולובי עצמאי בקומת המלון התחתונה, בה יפעלו גם מסעדה וטרקלין עסקים. בהקמת המלון יושקעו כ-50 מיליון ש"ח.

חברת מלונות אפריקה ישראל מפעילה מאז שנת 2008 את מלון קראון פלאזה סיטי סנטר במגדל המרובע במרכז עזריאלי הכולל 273 חדרים, מסעדה וטרקלין עסקים.

עסקה זו מצטרפת לעסקת שכירות נוספת שנחתמה לאחרונה עם משרד עו"ד פרל-לצר-כהן צדק-ברץ בקומות 45-46 בשטח כולל של כ-4,700 מ"ר שנחתם לתקופה של 10 שנים בתוספת תקופות אופציה. בקבוצת עזריאלי מציינים כי דמי השכירות למשרדים במגדל יעמדו על 100-120 שקלים למ"ר לחודש.

מרכז עזריאלי שרונה הינו מגדל המשרדים הגדול ביותר שנבנה בימים אלה בישראל. המגדל יתנשא לגובה של 255 מטר, על פני 61 קומות מעל ל-3 קומות קניון ויכלול את שטח הקומה הגדול ביותר הקיים היום בהיצע מגדלי המשרדים הנאמד בכ- 2,400 מ"ר לכל קומה. בסה"כ יכלול המגדל כ-115,000 מ"ר שטחי משרדים שייבנו מעל לקניון בוטיק בשטח של כ-11,000 מ"ר. היקף ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ- 1.5 מיליארד שקלים (ברמת מעטפת), ובנייתו צפויה להסתיים בסוף 2017.

המגדל עוצב בצורה גיאומטרית ייחודית היוצרת מראה של מגדל הסובב על צירו במבנה מיוחד הלוכד את העין והמחשבה. הסיבוב הייחודי מאפשר תצפית מכל חלקי המגדל אל הים ואל נוף עיר תל אביב. בבסיסו של מגדל המשרדים ימוקם קניון עזריאלי שרונה, קניון בוטיק המשתרע על פני 3 קומות בשטח כולל של כ-11,000 מ"ר. כמו המגדל, גם הקניון עוצב בקונספט חדשני עם חזיתות שקופות המקרינות לפנים המבנה ומעניקות תחושת מרחב ייחודית למבקרים המשתלבת עם פרויקט הטמפלרים הייחודי של שרונה. הקניון יהווה מרכז קניות ובילוי ייחודי עם תמהיל איכותי של מותגי אופנה ייחודיים, שדרות מעצבים ומסעדות. בתחתית הפרויקט נבנו שבעה מפלסים תת קרקעיים, אשר יאפשרו כ-1,400 מקומות חניה לשימוש הדיירים והמבקרים.

עופר אברם, ראש תחום המשרדים בקבוצת עזריאלי ציין כי: "בקבוצת עזריאלי וחברת מלונות אפריקה ישראל מתקיים שיתוף פעולה מוצלח במגדל המרובע במרכז עזריאלי כבר מספר שנים, כשהעסקה הנוכחית במרכז עזריאלי שרונה היא ביטוי נוסף לכך. מרכז עזריאלי שרונה הינו פרויקט פורץ דרך בחדשנותו, שיעמיד סטנדרטים שטרם נראו בישראל. החיבור של המרכז לפארק שרונה תוך שילוב של מלון יוקרה הן חלק מהסיבות שיהפכו את המרכז לאייקון הבא בתחום מרכזי העסקים בישראל, הנמצא בשורה אחת עם מרכזי העסקים המובילים בעולם. בימים אלה אנו מנהלים מספר רב של משאים ומתנים עם חברות מקומיות ובינלאומיות שונות, ואיכותו של הפרויקט מאפשרת לנו להשכיר חלקים נרחבים ממנו זמן רב לפני אכלוסו. אנו משוכנעים שהפרויקט יזכה להצלחה גדולה".
מיכאל פלסז, מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל: "בניית המלון בליבת העסקים והתיירות בתל אביב היא נדבך נוסף בתוכנית האסטרטגית של חברת מלונות אפריקה ישראל. לאחר השקת המלון השמיני ברשת – מלון "חיפה ביי וויו" לפני מס' חודשים במרכז הכרמל, התרחבותנו בעיר ללא הפסקה היא מהלך מתוכנן ומתבקש. החברה מפעילה 2 בתי מלון בלוקיישנים המבוקשים ביותר בעיר. ההצלחה במלון קראון פלזה סיטי סנטר הממוקם במגדל המרובע במרכז עזריאלי הניעה אותנו לשיפור האחיזה באזור והפעם במתחם שרונה. אנחנו שמחים לחבור שוב לשותפות עם קבוצת עזריאלי ובפרט בבניין שללא ספק יהיה האייקון האדריכלי הבא של תל אביב. הקונספט ועיצוב המלון נמצאים בשלבי גיבוש מתקדמים בשיתוף רשת המלונות הבינ"ל IHG, מותג העל אותו אנחנו מייצגים בארץ".


קרדיט הדמיה: ויו פוינט


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il