TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לא מחכים לכחלון


נמכרו כל הדירות בפרויקט "סנטרל פארק" של קבוצת מזרחי בת"א
קבוצת מזרחי, המסיימת בימים אלה את בניית פרויקט סנטרל בת"א, מכרה את כל הדירות ב-3 הבניינים שנבנו בפרויקט. מדובר ב-38 יחידות דיור ברחוב אונטרמן 26-28-30 בסמוך ל"פארק שלם" בת"א.
סנטרל פארק הוא קומפלקס בן שלושה בניינים ובהם 38 דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, לופטים ודופלקסים בני 5-6 חדרים. בכל אחת משבע הקומות בכל בניין נבנו שתי יחידות דיור בלבד שנמכרו החל ממיליון וחצי שקל.
הקבוצה סיימה בימים אלה את הבנייה ומסיימת את האכלוס. פארק דרום, מקבילו של פארק הירקון בצפון העיר, הפך בשנים האחרונות למרכז פעילות בעל פוטנציאל גדול עבור תושבי שכונות דרום העיר. מדובר בפארק יפהפה ומושך קהל שעדיין לא זכה לעדנה ולהצלחה דומה לפארק הירקון אך עם השנים מסתמן כאופציה נדל"נית במחירים שפויים.

האדריכל נד סגלה נבחר להוביל את הפרויקט בתכנון מוקפד וייחודי שאינו אופייני לאזור, לרבות חניון תת קרקעי וקומת קרקע המשמשת כגינה. בנוסף, הפרויקט נהנה מקרבה לתחנת רכבת, גישה מהירה לנתיבי איילון ולמרכז העיר ת"א וכן שירותים קהילתיים ובתי ספר.

רוני מזרחי, מנכ"ל קבוצת מזרחי: "מחירי הדיור בת"א ממשיכים להרקיע שחקים והאלטרנטיבה הטובה ביותר כיום לזוגות צעירים המעוניינים להישאר בעיר היא חלקה הדרומי של העיר. במקום לברוח מתל אביב, זוגות צעירים מעדיפים להדרים בתוך העיר. פארק דרום הוא אזור יפהפה ואטרקטיבי שמתאים מאוד גם לזוגות הצעירים היכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה במחיר של פריפריה בתוך ת"א".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il