TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרסו מבנים 38 החלה בשיווק פרויקט הרצליה הקטנה, בנווה עמל


במסגרת הפריסייל, דירות 4 חדרים החל מ- 1.75 מיליון שקל; פנטהאוז 3 חדרים במחיר 1.83 מיליון שקל
חברת קרסו מבנים 38 מתחילה במכירה מוקדמת בפרויקט הרצלייה הקטנה בשכונת נווה עמל בעיר. מדובר בפרויקט תמ"א 38 במסגרתו החברה תחזק את הבניין, תחליף את כל תשתיות המים, הביוב והחשמל, תשפץ את חזיתות המבנה והלובי, תתקין מעלית בכל כניסה ובנוסף הדיירים הקיימים ייהנו מתוספת ממ"ד, הרחבת מרפסת השירות ומחסן .

קרסו מבנים תקים 2 קומות וקומת גג חלקית מעל 3 הקומות הקיימות ובסה"כ תבנה 9 יח"ד בלבד. דירות 4 חדרים המשתרעות על פני כ-91 מ"ר מוצעות בתקופת הפריסייל ב- 1.75 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח של כ- 130 מ"ר תימכרנה בתקופה זו החל מ- 2.25 מיליון שקל. היתר הבנייה צפוי להתקבל בימים הקרובים והאכלוס צפוי למועד של כשנתיים לאחר קבלתו.

לדברי ניר שמול מנכ"ל החברה המשווקת את הרצלייה הקטנה, "הפרויקט המוקם בשכונה המקסימה, הנהנת בשנים האחרונות מהגירה של משפחות צעירות שזיהו את היתרונות של נווה עמל ביחס למגורים במרכז או במערב העיר.

מלבד המחירים האטרקטיביים בהשוואה למחירי הדירות החדשות בעיר, המגורים בשכונה מזכירים יותר מגורים בכפר מאשר בעיר ועבור משפחות עם ילדים זה משמעותי ביותר. בנוסף בשכונה מתנ"ס קהילתי, בית ספר לאומנויות, מגוון בתי כנסת, קופת חולים, סניף דואר, מרכז מסחרי והשירותים בשכונה פועלים ומפותחים מאוד. ההגירה לשכונה יצרה שילוב נדיר ומקסים בין תושבים וותיקים לחדשים, דתיים וחילונים וזה בהחלט מושך הרבה משפחות מהמעמד הגבוה".

בנוסף הקרבה לצירי התחבורה הראשיים ולכביש 531 שיעבור בסמוך לשכונה שעליו נבנית היום תחנת הרכבת רעננה מערב רק יעלו עוד יותר את הביקוש למגורים בנווה עמל בשנים הקרובות כך שהפער במחירים יחסית למרכז העיר ייסגר במהרה."

שכונת נווה עמל ממוקמת במזרח הרצליה בסמוך למושב גבעת חן והפרדסים של הרצליה. מדובר בשכונה אוטונומית הכוללת מתנ"ס, גני ילדים, בתי ספר יסודיים, בית ספר תיכון, מרכזים מסחריים, מגרש טניס ופארק.בעתיד הקרוב עם פתיחת כביש 531 החדש השכונה תזכה להתחברות לכביש ספורות ולתחנת רכבת במרחק של מספר דקות ממנה.

השכונה מאופיינת בעיקר בצמודי קרקע ועל פי הלמ"ס רב תושבי השכונה הם משפחות צעירות עד גיל 40.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il