TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביג מצליחה ליצור צמיחה מרשימה מהשבחת הנכסים, השלמת ייזום ועסקאות בחו"ל


שי עזר, אנליסט הנדל"ן של IBI בית השקעות: "תוצאות מצוינות. החברה מצליחה ליצור צמיחה מרשימה מהשבחת הנכסים הקיימים, מהשלמת ייזום ומאיתור והשלמת עסקאות בחו"ל".
ביג פרסמו את תוצאותיהם לשנת 2014. התוצאות היו טובות ובהתאם לצפי שלנו. החברה השכילה להשביח את פורטפוליו הנכסים שלה במהלך השנה בארץ ובחול הן מבחינת שיעורי התפוסה, דמי השכירות וסך ההכנסות. כמובן שסביבת הריבית הנמוכה תרמה לעלייה בשווי הנכסים ולירידה בהוצאות המימון.

ישראל – החברה הציגה שיפור תפעולי ברוב המרכזים שלה בארץ ( אפילו המרכז בבאר שבע לא נפגע) . ה NOI גדל ב 3.1% והסתכם ב 51.1 מיליון ₪ ברבעון. הגידול נבע מהשבחה של הנכסים הקיימים ובגידול בתפוסה ובהכנסות בקניונים בטבריה ובית שמש שנמצאים כבר בתפוסה של 85% ו 92% בהתאמה. בדומה לחברות נדל"ן אחרות שיעור ההיוון הממוצע ירד וגרם לרווחי שערוך גבוהים אם כי נציין שברוב המרכזים זיהינו גם שיפור תפעולי.

ייזום – ביג התקדמה בגזרת הייזום כאשר השלימה את בניית מרכז האופנה באשדוד ואף הציגה רווחי שערוך של 88 מיליון ₪ בגינו. החברה צופה NOI בהיקף של 31 מיליון ₪ ממרכז זה והשפעתו תורגש במהלך הרבעונים הבאים. בנוסף במהלך הרבעונים הבאים ביג צפויה להשלים את בנייתם של מרכזי מסחר בצומת הצ'ק פוסט וצומת ירכא. השלמת המרכזים תביא לרווחי שערוך נוספים במהלך השנה וכמובן תביא לגידול ב NOI וב FFO של החברה.

ארה"ב - ה NOI בגין הנכסים בארה"ב צמח ב 25% והסתכם ב 9.4 מיליון דולר ברבעון. זיהינו שיפור בתפוסה ובהכנסות בנכס העיקרי של החברה Water front אולם עיקר הגידול נובע מרכישה של 4 נכסים שנרכשו במהלך שנת 2014. מעבר לכך החברה רכשה עוד שני נכסים במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2014 כאשר רק חלק מההכנסות הוכרו בדוח. בנוסף לצמיחה בארה"ב ביג נהנתה מהתחזקות שער הדולר שהתחזק בכ 6% במהלך הרבעון הרביעי ותרם לגידול בהון העצמי ובהכנסות של החברה בשקלים.

FFO – ה FFO גדל ב 7% לעומת רבעון מקביל והסתכם ב 39.1 מיליון ₪. ה FFO צפוי לגדול משמעותית בשל השלמת הייזום בארץ והעסקאות בארה"ב ובשל הוזלה של עלויות המימון.

שורה תחתונה, תוצאות מצוינות. החברה מצליחה ליצור צמיחה מרשימה מהשבחת הנכסים הקיימים, מהשלמת ייזום ומאיתור והשלמת עסקאות בחו"ל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il