TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תקופה טובה לנדל"ן המניב, CARR כבר מייצרת ערך


אלוני חץ
תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר בפסגות ברוקראז', לתוצאות אלוני חץ לרבעון הרביעי ולשנת 2014 כולה.בתגובה, מתייחס נעם פינקו באופן חיובי לתוצאות החברה הפרטית CARR, כפי שמשתקפות בדוחות אלוני חץ.
אלוני חץ מסכמת רבעון טוב עם רווח של 107 מש"ח (הגבוה ביותר השנה) בזכות תוצאות תפעוליות טובות בכל החברות בנות, שיערוכים באמות, הוצאות מימון נמוכות בזכות מדד נמוך ומימושים של השקעות בהיקף לא מהותי.

* אמות הציגה דוח סביר ופרסמה תחזית חיובית לשנה הבאה הכוללת עליה נאה ב-NOI וב-FFO.

* PSP הציגה דוח סולידי המעיד על יציבות. אלוני חץ נהנית מעליית שער החליפין של הפר"ש והריבית השלילית במדינה שדוחפת את מניות הנדל"ן למעלה.

* FCR רשמה צמיחה נאה ב-NOI מנכסים זהים לעומת השנה שעברה וכן צמיחה מרכישות (בנטרול נכסים שמומשו) והשלמת פיתוחים ופיתוחים מחדש של נכסים.

* CARR – החברה ממשיכה לצמוח ולהגדיל את מצבת הנכסים שלה. לאחר תאריך המאזן גייסה CARR 130 מ' דולר כשאלוני חץ השתתפה במחצית הסכום. הגיוס התבצע בכוונה להגדיל את היקף הנכסים מ-1.4 מ' דולר כיום לכ-2 מיליארד דולר. במתחם הוושינגטון פוסט נחתם חוזה ענק עם FANNIE MAY שיוביל להצפת ערך משמעותית לאחר השלמת הבנייה.

* אנרגי'קס – החברה החלה בהפעלה המסחרית של פרויקט פוטו וולטאי בנאות חובב בהספק של 37.5MW. בנוסף החברה מקדמת רכישה והקמה של פעילות בתחום אנרגיית הרוח בפולין. אלוני חץ מתכוונת להגדיל משמעותית את השקעתה בפעילות זו בעתיד הקרוב.

* מצב פיננסי –- לחברה מצב פיננסי טוב הכולל מינוף סביר, נכסים לא משועבדים בשווי שוק של 4.2 מיליארד ₪ ומזומנים וקווי אשראי בהיקף של כ-500 מש"ח. לאחר תהליך המאזן גייסה החברה הון בהיקף של 267 מש"ח. הצפי לקבלת דיבידנדים מחברות מוחזקות בשנת 2015 הינו כ- 306 מש"ח. החברה מחלקת דיבידנד בהיקף של 136 מש"ח המהווה תשואת דיבידנד של כ-3%.

* בשורה התחתונה: סביבת הריבית הנמוכה עושה טוב לכל חברות הנדל"ן המניב הטובות בעולם. כל אחזקותיה של אלוני חץ הינן בחברות איכותיות הפועלות בשווקים בריאים והדבר מתבטא בשיפור מתמשך בתוצאותיהן. על אף העליות במניית החברה היא עדיין נסחרת להערכתנו בדיסקאונט סחיר של 1112 לאחר שהענקנו שווי עודף לפעילות CARR בזכות פעילות הייזום שלה. אנו נשארים בהמלצת תשואת יתר במחיר יעד של 34 ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il