TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גבעתיים: אושרה תכנית להקמת 2 מגדלי משרדים עד 28 קומות


סמי מצלאוי: "אישור התכנית הביא להשבחת הקרקע. כעת, אנו בוחנים את האופציות הקיימות שעומדות לפנינו. בסופו של דבר תתקבל ההחלטה שתהיה הטובה ביותר לחברה"
הועדה המחוזית לתכנון ולבניה בראשות גילה אורון, הממונה על מחוז תל-אביב במשרד הפנים, אישרה תכנית לבניית 2 מגדלי משרדים ומסחר ברחוב תפוצת ישראל בגבעתיים, המוכר גם כמתחם כורזים.

במסגרת התכנית שהוגשה על ידי חברת אבן השוהם, חברת בת בבעלות מלאה של חברת מצלאוי, אושרה בנייתם של שני מגדלים – בניין בן 28 קומות שגובהו עד 165 מטר (בתוספת קומת מיכון גג) אשר ייבנה על קרקע של חברת אבן שוהם והוא יכלול 26 קומות למשרדים מעל 2 קומות מסחר ובניין נמוך יותר בן כ- 20 קומות שייבנה כנגד פינוי קרקע סמוכה.

סך הכל ניתן יהיה לבנות במגדל של אבן השוהם, בן ה- 28 קומות, 33,807 מ"ר שטח עיקרי ו- 13,500 מ"ר שירות. לעומת זאת, במגדל השכן ניתן לבנות יהיה לבנות כ- 20,000 מ"ר שטח עיקרי ו- 6,550 מ"ר שירות ולכן צופים כי הוא יכלול, ככל הנראה, כ- 20 קומות. כמו כן אושרה בנייתו של חניון תת קרקעי בן 6 קומות.

המגדלים שיוקמו ממוקמים על ציר תנועה ראשי המחבר בין גבעתיים, רמת גן ודרך השלום בתל אביב. כמו כן המתחם יוקם בצמידות לקו הסגול של הרכבת הקלה המחבר בין בקעת אונו למרכז ת"א ועובר בדרך אלוף שדה.

התכנית שאושרה והוגשה על ידי חברת אבן שוהם כתוכנית נקודתית, מהווה מהלך ראשון ומתקדם במתחם כורזים. במקביל הופקדה תכנית רחבה לחידוש כל מתחם כורזים, אזור התעסוקה והתעשייה הקלה בעיר הכולל מספר מבני תעשיה ישנים המשמשים למסחר, משרדים, מחסנים ותעשיות זעירות.

על פי התוכנית הכוללת צפויים להיות מוקמים במתחם עוד 8 מגדלי משרדים בני כ- 27 קומות נוסף על 2 המגדלים שבנייתם אושרה בימים אלו במסגרת התכנית שהוגשה על ידי חברת אבן שוהם.

משמעות אישור התכנית היא, כי חברת אבן שוהם רשאית לפעול להוצאת היתר בנייה על פי התוכנית הנקודתית אותה היא הגישה וזאת מבלי להמתין לאישור התכניות הנמצאות עדיין בשלבי תכנון ומתייחסות ליתר המגדלים המתוכננים במתחם.

סמי מצלאוי מנכ"ל חברת מצלאוי ובעלי החברה ציין, כי "אישור התכנית הביא להשבחת הקרקע אשר הייתה מיועדת לפני כן לאזור מלאכה ותעשיה מיוחדת. כעת משהשבחת הקרקע הושלמה, אנו בוחנים את האופציות הקיימות שעומדות לפנינו. כמובן שנקבל בסופו של דבר את ההחלטה שתהיה הטובה ביותר לחברה ".

אישור התוכנית מהווה בשורה חיובית ביותר מבחינת מצלאוי ומתווסף לאירועים חיובים נוספים שקרו וקורים בימים האחרונים מבחינת החברה ובהם אישור הבנק למתן ליווי פיננסי לבניין אלון – הבניין האחרון בפרויקט המוצלח, פרויקט אונו הירוקה. קבלת הליווי תאפשר לשחרר הון עצמי עודף של החברה המושקע בפרויקט. החברה מעריכה, כי תסיים את בניית הבניין ותמסור את הדירות עוד לפני סוף השנה הנוכחית.
בנוסף בימים אלה התקבל היתר בנייה נוסף לקומות הגבוהות במגדל עלית (19-29) שמשמעותו שחרור עודף הון עצמי משמעותי ושיפור הנזילות של החברה באופן מיידי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il