TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרדן אן.וי ממשיכה בתוכנית המימושים


השלימה מכירת פעילות של TBIF במזרח אירופה בכ-10 מיליון אירו
בעקבות העסקה, תיפרע יתרת ההלוואה לבנק דיסקונט ותתאפשר העברת שעבודים על נכסים לטובת מחזיקי אגרות החוב
מנכ"ל קרדן אן.וי, שוקי אורן: "העסקה מאפשרת לנו להתקדם צעד נוסף ביישום עקרונות ההסדר עם מחזיקי האג"ח"
קרדן אן.וי ממשיכה להוציא לפועל את תוכנית מימוש הנכסים שלה, כחלק מהמהלכים שהיא נוקטת על מנת לעמוד בהתחייבויותיה. חברת האחזקות הודיעה היום על השלמת העסקה, במסגרתה מוכרת החברה הנכדה, TBIF, הפעילה במזרח אירופה, תיק אשראי צרכני לגבייה ופעילות חוץ בנקאית שבבעלותה. התמורה מהעסקה הסתכמה בכ-10 מיליון אירו.
בעקבות העסקה, צפויה קרדן אן.וי לרשום רווח של כמיליון אירו. חלק מהסכום שהתקבל ישמש לצורך פירעון יתרת ההלוואה של הקבוצה לבנק דיסקונט, בהיקף של כ-5 מיליון אירו. עם פירעון ההלוואה לבנק דיסקונט, ישוחררו כל השעבודים שנרשמו לטובת הבנק על חלק מנכסי החברה, בהם 51% ממניות חברת קרדן לנד צ'יינה; מניות חברת TGI, חברת האחזקות של תהל; ומניות חברת KFS, שמחזיקה במלוא מניות חברת TBIF. נכסים אלה צפויים להיות משועבדים בעתיד לטובת מחזיקי האג"ח של קרדן אן.וי, על פי עקרונות ההסדר עמם.
מדובר בנכס השני שקרדן מממשת בחודשים האחרונים. קודם לכן, בדצמבר 2014, מכרה החברה הנכדה קרדן לנד צ'יינה (KLC) את כל החזקותיה (50%) בחברה המחזיקה בקניון "גלריה צ'נגדו בסין, תמורת כ-72.6 מיליון אירו. בנוסף, אמורה להתבצע בקרוב העסקה למכירת KWIG, פעילות מתקני הטיפול במים של תהל בסין, אשר נחתמה בחודש ינואר והתמורה בגינה אמורה להיות בהיקף של כ-150 מיליון דולר.
מנכ"ל קרדן אן.וי, שוקי אורן, אמר: "תוכנית מימוש הנכסים של קרדן אן.וי, שנועדה לאפשר לחברה לעמוד בהתחייבויותיה, מתקדמת בהתאם לציפיות שלנו. עסקה זו מהווה צעד נוסף ביישום עקרונות ההסדר שהושג עם מחזיקי אגרות החוב".
אודות קרדן אן.וי: קרדן אן.וי היא חברת אחזקות, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת EURONEXT באמסטרדם. החברה מתמקדת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: נדל"ן בסין (KLC), תשתיות מים(Tahal) ושירותים פיננסיים . (KFS) החברה מנהלת את עיקר פעילויותיה בשווקים המתעוררים בסין ובמרכז-מזרח אירופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il