TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחיר מטרה אמיתי


MSN נדל"ן מציעה דירות בהחל מ-690 אלף שקלים במרחק 15 דקות מתל אביב
החברה החלה בשיווקו של פרויקט Quatro בשכונת "הרובע" החדשה ברמלה, בצמוד לקניון עזריאלי. הפרויקט יכלול 180 יח"ד, בנות 3, 4 ו-5 חדרים, בנוסף לשטח מסחרי. מחיר דירת 4 חדרים: 850 אלף שקלים

חברת גינדי החלה השבוע בשיווקן של דירות בקריית גת, "במרחק של כ-35 דקות נסיעה", לפי הגדרת החברה, לתל אביב, בכמיליון שקלים - זאת במסגרת תוכנית "מחיר מטרה". אלא שמסתבר שניתן להשיג דירות קרובות בהרבה לתל אביב, במחיר זול באופן משמעותי.
חברת MSN נדל"ן, בשליטת גיל מולכו, החלה השבוע בשיווק דירות חדשות בהחל מ-690 אלף שקל במרחק של כ-15 דקות נסיעה מתל אביב. החברה רכשה אופציה לקרקע בגודל כ-4 דונם, בשכונת "הרובע" במרכז העיר המתחדש של רמלה, עליה היא מתכננת לבנות 4 מגדלים בני 180 דירות, בנוסף לשטח מסחרי. MSN קיבלה בלעדיות שיווק על הקרקע לתקופה של חמישה חודשים.
במסגרת הפרויקט, המכונה Quatro, תשווק החברה דירות מהודרות בנות 3 חדרים במחיר של החל מ-650 אלף שקלים. דירות 4 חדרים ישווקו במחיר של החל מ-850 אלף שקלים, ודירות 5 חדרים במחיר של החל מ-950 אלף שקלים – כמחצית ממחירה של דירה זהה בנתניה ובפתח תקווה.
בשכונת "הרובע" המתחדשת, מתוכננות בשנים הקרובות כ-12,000 יח"ד חדשות, שייבנו במסגרת פרויקט פינוי-בינוי רחב היקף, המתבצע בעידודה של עיריית רמלה. בדומה לתהליך שעבר על שכונת מצליח, בדרום העיר, גם לשכונה החדשה נוהרים היזמים הגדולים, דוגמת גינדי החזקות, שכבר איכלסה פרויקט במקום, וחברת עזריאלי, שהקימה קניון חדש וגדול, בסמוך לפרויקט המתוכנן של MSN. הפרויקט נבנה גם בסמוך לבניין העירייה, למתחם בתי המשפט ולהיכל התרבות העירוני.
מנכ"ל חברת MSN, רן צדיקריו, אמר השבוע: "המחירים שאנו מציעים - במרחק של דקות ספורות מתל אביב - זה מחיר מטרה אמיתי. רמלה עוברת תהליך מדהים של פיתוח בשנים האחרונות, ותהליך זה נמשך גם כעת, כשיותר ויותר משפחות מאזור ראשון לציון, באר יעקב והסביבה עוברות להתגורר בה, אחרי שגילו את הפוטנציאל הנדל"ני הגדול הטמון בעיר".
במקביל לשיווק 180 יחידות הדיור הראשונות, חברת MSN עתידה להגיש בקשה לוועדה המחוזית למיצוי והגדלת הזכויות בקרקע בהתאם למקובל באיזור. "רוב היזמים באזור קיבלו אישורים להגדלת הזכויות", אומר צדיקריו, "אנו כרגע משווקים את שלב א' של הפרויקט, ועבורנו הפרויקט הוא כלכלי ומחירי הדירות הם סופיים".
עוד מוסיף צדיקריו כי מדובר בהזדמנות חד פעמית להשקעה בנכס במחיר הנמוך בעשרות אחוזים מהסביבה הצמודה לו, כמו גם בפוטנציאל גדול לעליית מחירי הדיור ברמלה בשנים הקרובות, כתוצאה מפערי המחיר הקיימים היום בין רמלה לבין הערים השכנות.
לחברת MSN נדל"ן ניסיון בתחום קבוצות הרכישה, זאת לאחר שגיבשה בהצלחה קבוצות שונות במושבה מגדל, מול הכינרת, שהבנייה בהן כבר החלה. כמו כן משווקת החברה קרקעות למגורים בשכונת עיר ימים בחדרה, בראשון לציון ובאזורים נוספים. מדובר בקרקעות המופשרות למגורים בלבד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il