TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גינדי החזקות נערכת לביקושים גדולים בפרויקט "כרמי גת"


תאפשר לראשונה בישראל רכישת דירות באמצעות האינטרנט
דירת 3 חדרים תוצע במחיר של החל מ- 660 אלף שקל בלבד המשקף הנחה של 20% ממחירי האזור

שלומי אברהם, מנהל העסקים הראשי של גינדי החזקות: "כיזמים, אנו שמחים להיות חלק מהפתרון למצוקת הדיור. כרמי גת היא בשורה לזוגות הצעירים שכעת יוכלו לרכוש דירה חדשה וליהנות מאיכות חיים במרחק של 35 דקות מתל אביב בהרבה פחות ממיליון שקל"
גינדי החזקות, בבעלות האחים ליטל, אבי, גיא, רועי ומנחם גינדי, נערכת לביקושים גדולים בפרויקט "כרמי גת" ומשיקה פלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה בישראל למכירת דירות באינטרנט. בשלב הראשון יתאפשר ללקוח לבצע את כל הליך הרישום לזכאות רכישת דירה דרך האינטרנט, ובעוד מספר שבועות תושק לראשונה בישראל הפלטפורמה החדשה למכירת דירות אונליין החל מקבלת הפרטים אודות הפרויקט ועד לתשלום המקדמה.

פלטפורמת המכירות החדשה, תאפשר כניסה לפרויקטים השונים של גינדי החזקות הנמצאים בשלבי שיווק ברחבי הארץ, וקבלת כל המידע הדרוש אודות הדירות שנותרו למכירה, כגון מפרט, קומה ומחיר.

השקת הפלטפורמה האינטרנטית, נועדה לתמוך בשיווק פרויקט "כרמי גת", פרויקט מגורים מהגדולים המוקמים היום בישראל בהשקעה מוערכת של כ-1.2 מיליארד שקל.
הפרויקט, הממוקם בחלק הצפוני של כרמי גת, בצמוד לפארק ענק המשתרע על שטח של 700 דונם, כולל 26 בניינים. בפרויקט מתוכננות 1,118 דירות בגדלים שונים; דירות בנות 3, 3.5, 4 ו- 5 חדרים, פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים, דופלקסים, דירות גג ודירות גן כולל חניות ומחסנים. גודל הדירות נע בין 75 מ"ר ל- 150 מ"ר + מרפסות.

בשלב ההשקה, הדירות משווקות במחירים הנמוכים בכ- 20% מהמקובל באזור. דירת 3 חדרים בשטח של כ- 75 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-660 אלף שקל בלבד, דירת 4 חדרים בשטח של כ- 100 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-820 אלף שקל ודירת 5 חדרים בשטח של כ- 120 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ- 980 אלף שקל.

צחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות אמר היום: "הציבור ירד מהגדר ואנחנו מזהים ביקושים גדולים לפרויקט שכבר נתפס כ"מודיעין החדשה". החלטנו לצאת לשיווק בדרך חדשנית ואמיצה, ולשנות את המודל המוכר והמסורתי של משרדי המכירות. הרוכשים יוכלו להשלים את תהליך ההתעניינות, ההשוואה והרכישה באופן מקוון. היקף וגודל הפרויקט מחייבים אותנו לחשוב אחרת, ולכן פתיחת נקודת המכירה האינטרנטית לצד הרשמה מוקדמת בתשלום תאפשר לנו לתת מענה באופן נכון ואיכותי לכל רוכש פוטנציאלי".

שלומי אברהם, מנהל העסקים הראשי של גינדי החזקות אמר היום: "כיזמים, אנו שמחים להיות חלק מהפתרון למצוקת הדיור. כרמי גת היא בשורה לזוגות הצעירים שכעת יוכלו לרכוש דירה חדשה וליהנות מאיכות חיים במרחק של 35 דקות מתל אביב בהרבה פחות ממיליון שקל".

פרויקט "כרמי גת", הוא חלק מהתכנית האסטרטגית של גינדי החזקות לשנת 2015. החברה תשקיע בשנה הקרובה כ- 2.5 מיליארד שקל ברכישת קרקעות רחבה, ותקים כ-1,600 יחידות דיור, תוך הרחבת הפעילות מחוץ לאזור המרכז. בין הפרויקטים החדשים של גינדי החזקות, ניתן למנות גם הקמת 150 יחידות דיור במצליח, 320 יחידות דיור בכפר יונה, ו- 50 יחידות דיור בשכונת ל' החדשה בתל אביב.

כרמי גת הוא פרויקט המגורים הגדול ביותר מאז הקמת מודיעין. במרחק נסיעה של 40 דקות בכביש 6 מתל אביב ו-35 דקות ברכבת, ייבנו 7,500 יחידות דיור במתחמי מגורים בבניה חכמה, מרכזי מסחר, גנים, ובתי ספר חדשים סביב פארק ירוק ענק בן 700 דונם. הפרויקט נבנה כחלק מהסכמי גג שמובילה המדינה במסגרתם מתחייבת המדינה לבנות את כל התשתיות הכוללות מוסדות חינוך ומבני ציבור פארקים ומחלפי תחבורה הנדרשים בשכונה החדשה עד ליום קבלת המפתח.


תמונת בעלי גינדי החזקות- מימין: מנחם, אבי, ליטל, גיא ורועי גינדי.
צילום אלי דסה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il