TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט דירות יוקרה חדש יוקם במסגרת תמ"א 38 ברמת גן


"פרויקט האם"מחירי הדירות החל מ - 2.05 מילון ₪
חברת שניר, הנמצאת בבעלות איש העסקים ניר שמול, המתמחה בשיווק נדל"ן מסחרי ומגורים, החלה בימים אלו בשיווק פרויקט מגורים חדש: פרויקט האם, בשכונת נווה יהושע ברמת גן, ברחוב האם – רחוב שקט ושליו במיוחד, הנמצא בסמוך לאוניברסיטת בר אילן ובית חולים תל השומר, עם גישה נוחה לנתיבי תחבורה ציבוריים ושירותים קהילתיים מובילים בעיר.

חברת קרסו מבנים 38 בניהולו של חמי שאול הינה החברה היזמית של פרויקט זה. מדובר בשלושה בנייני יוקרה, המהווים קומפלקס מגורים אחד אשר עליו התווספו 9 דופלקסים חדשים.

במסגרת הפרויקט משווקות דירות דופלקס 5 חדרים במחירים מאד אטרקטיביים, דופלקסים בשטח של כ- 119 מ"ר + מרפסת שמש בשטח של כ- 48 מ"ר עם חניה במחיר אטרקטיבי של כ- 2,050,000 ₪ בנוסף משווקות דירות דופלקסים 5 חדרים יותר גדולות בשטח של כ- 128 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח של כ- 42 מ"ר במחיר של כ- 2,330,000 ₪.

הדירות בעלות מפרט עשיר במיוחד הכולל: מערכת מיזוג מרכזית, חניה פרטית, מטבחים מאובזרים ומשכוללים בסטנדרט גבוה ועוד. כמו כן, הבניינים עברו שיפוץ נרחב בלובי ובשטחים הציבוריים.

בימים אלו החברה עובדת על פתיחתה הרשמית בתאריך 10/1 של דירה לדוגמא, אשר תאפשר לרוכשים הפוטנציאליים להתרשם מסטנדרט הבנייה הייחודי, תכנון אדריכלי מגוון ומפרט טכני איכותי שהדירות מציעות.

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: "בנימה אישית כמי שגדל בשכונה עד גיל 24 , הצלחת שיווק הפרויקט נובעת מאיכותו, עיצובו ומיקומו האסטרטגי וכן בזכות הקמפיין הכולל מהלך שיווקי, במסגרתו יכולים הרוכשים הפוטנציאליים להתרשם מדירה לדוגמא".

עוד מסר ניר שמול: "אין ספק כי הדירה לדוגמא, תורמת רבות למכירות וכמובן לדיירים מבניינים ישנים, המבקשים לחדש את בתיהם במסגרת תמ"א 38. שהרי אין טוב ממראה עיניים, אשר מעניק ביטחון בהחלטה להתקשר עם יזם.

ניר הוסיף כי: "חשוב לציין ששכונת נווה יהושע עוברת מהפך של ממש לאור גל פרויקטי ההתחדשות העירונית הקורמים עור וגידים בשנים האחרונות, משנים לחלוטין את אופייה של השכונה ותורמים משמעותית למיצובה האיכותי והנחשק. נווה יהושע מציעה היום תשתיות חדשות, חינוך ברמה גבוהה בבתי הספר הסמוכים, סביבה שקטה וירוקה בעלת נגישות מעולה לעורקי התחבורה המרכזיים במרכז הארץ. אין ספק שהיום השכונה מהווה אלטרנטיבה מצוינת למשפחות משפרי דיור שאינן מוכנות לוותר על הקרבה לתל אביב" .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il