TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צמח המרמן נכנסת לגני תקווה תבנה 200 יח"ד ובמקביל מוכרת לאפריקה ישראל זכויות ל-124 יח"ד


תמורת 91 מיליון שקל באותו מתחם
חיים פייגלין, מנכ"ל חברת צמח המרמן "לאחר 14 שנים מאז רכישת חלק מהקרקע במתחם וקידום הליכי תכנון מורכבים להשבחת הקרקע, תניב העסקה תזרים מזומנים חיובי ורווחיות נאה לחברה".


14 שנה לאחר שהחלה לקדם את התב"ע למתחם, חברת צמח המרמן תקים 200 יח"ד במיקום הטוב ביותר בגני תקווה, בסמוך לגת רימון , כפר מעש וגבעת סביון החדשה. במקביל, החברה מכרה לאפריקה ישראל זכויות לבניית 124 יח"ד במתחם תמורת כ- 91 מיליון שקל. המחיר משקף שווי קרקע של 735 אלף ש"ח ליחידת דיור. צמח המרמן צפויה לרשום רווח נקי של כ-17 מיליון שקל בגין העסקה.

בשנת 2000 צמח המרמן רכשה עם שותפים (חלק צמח המרמן 50%) קרקע חקלאית בשטח של כ-13 דונם. במהלך השנים החברה התקשרה עם בעלי קרקע נוספים במספר עסקאות קומבינציה וכן חתמה על הסכם פיתוח עם המועצה המקומית גני תקוה ליצירת מתחם תכנון של כ- 35 דונם הכולל 352 יח"ד. במקביל קידמה החברה את אישור התב"ע של המתחם כולו עד לאישורה הסופי לפני כשנה. כיום, הקרקע מושבחת וזמינה לתחילת בניה. בקשות להיתרי בניה לתחילת העבודות הוגשו לאחרונה לוועדה המקומית לתכנון ובניה מצפה אפק ונתקבלה החלטת הועדה להוציא היתרים לחפירה ודיפון .

המתחם יכלול בסה"כ 6 מגדלים כאשר שניים מהם בני 25 קומות ,96 יח"ד כל אחד ו-4 בניינים בני 10 קומות הכוללים 40 יח"ד כל אחד. על פי התכנון, צמח המרמן תחל לשווק את הפרויקט בתחילת 2015 ודירת 4 חדרים צפויה לעלות החל מ-2 מיליון שקל.

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל חברת צמח המרמן "העסקה תאפשר לצמח המרמן לבנות ולאכלס את המתחם במהירות ובכך הרוכשים לא יצטרכו להתגורר באתר בניה שנים ארוכות,כמו כן לאחר 14 שנים מאז רכישת חלק מהקרקע במתחם וקידום הליכי תכנון מורכבים להשבחת הקרקע, תניב העסקה תזרים מזומנים חיובי ורווחיות נאה לחברה".

גני תקווה נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה של מאות יח"ד. רוב הבנייה מרוכזת ברצועה בצפון הישוב שתחילתה ברחוב האקליפטוס במזרח ועד שכונת גני תקווה מערב, דרך התקווה בצפון ושדרת התקוות בדרום. רוכשי הדירות בפרויקט של צמח המרמן ייהנו מנוף פתוח לכל בקעת אונו ונגישות מהירה לעורקי תחבורה ראשיים.

את צמח המרמן ייצגו בעסקה עו"ד לוי אמיתי, עו"ד גבי הייק ועו"ד איציק קובוס ממשרד גולדפרבזליגמן

צמח המרמן, בבעלות המשפחות פייגלין, בן אברהם ומשפחת מנור. החברה נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל אביב. החברה פעילה בתחום הייזום והביצוע של נדל"ן למגורים ולמסחר. עד כה, החברה יזמה, בנתה ומסרה למעלה מ-70 פרויקטים הכוללים כ- 5000 יח"ד,כיום לחברה, צבר של 23 פרויקטים בהיקף כספי כולל של כ-2.3 מיליארד שקל. בין הפרויקטים, "קרניצי החדשה" במשולש הגדול ברמת גן עם אזורים ואשדר, "בצלאל" בתל אביב עם קרסו נדל"ן ו"ווייט סיטי" בתל אביב עם יורוקום נדל"ן ומשפחת ברונר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il